Haku
Viitteet 1-3 / 3
Lifestyle-bloggaajien suosituimmat sosiaalisen median kanavat
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään lifestyle-bloggaajien suosituimpia sosiaalisen median kanavia heidän työssään. Työssä perehdytään siihen, mitä kanavia lifestyle-bloggaajat käyttävät kaupallisissa yhteistöissä ...
Bloggaajien ajatuksia alan itsesääntelystä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda esiin ammattibloggaajien ajatuksia alan eettisestä itsesääntelystä. Nykytilanteen selvittämiseksi tutkittiin, minkälaisia eettisiä ohjeita bloggaajat noudattavat tällä hetkellä. ...
Yritysten ja sosiaalisen median vaikuttajien välinen yhteistyö
(2019)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan mielenkiinnosta vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista mediaa kohtaan. Työn tavoitteena oli tehdä tutkimus, jolla selvitetään miksi ja miten yritykset tekevät yhteistyötä ...