Haku
Viitteet 1-9 / 9
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Vaikuttajamarkkinoinnin parhaat käytännöt kuluttajamarkkinoille
(2019)
Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä vaikuttajamarkkinoinnilla on yhä suurempi rooli yritysten markkinoinnissa. Kuluttajien huomiosta kilpaillaan useassa eri kanavassa samanaikaisesti ja uusimpien tutkimusten perusteella ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa muodin markkinoinnin välineenä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia, kuinka muotialalla toimivat yritykset voivat hyödyntää Instagram-sovellusta sekä vaikuttajia markkinoinnin keinona. Opinnäytetyössä kohtaavat tekijän markkinoinnin ja viestinnän tutkinto ...
Kiina – vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijä : Vaikuttajamarkkinoinnin erot Suomen ja Kiinan välillä
(2021)
Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut suomalaisille yrityksille yhä tärkeämpi markkinointikeino. Kiinalaisen vaikuttajamarkkinoinnin sanotaan olevan edelläkävijä, josta muut maat ottavat oppia. Miten Kiinan vaikuttajamarkkinointi ...
Instagramin käyttöönotto ravintolan markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyö on tehty toimeksiantajayritykselle ravintola Armenian Houselle. Aihe käsittelee Instagrammarkkinointia ja sen käyttöönottoa ravintolassa, jossa produktina In-stagram-markkinoinnin ensi askeleet. ...
Merkittävät tekijät vaikuttajan yritysyhteistyökumppanin valinnassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää mitkä tekijät ovat merkittäviä vaikuttajille, kun he valitsevat yritysyhteistyökumppania yhteistöihin. Opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia, vaikuttajan näkökulmasta. ...
Matkamessujen sosiaalisen median suunnitelma
(2023)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median eri alustoista on tullut olennainen osa yritysten markkinointistrategioita, sillä ne tarjoavat kustannustehokkaan tavan tavoittaa laajan ja monipuolinen yleisön. Kunkin alustan ...
Opas tuloksellisen vaikuttajamarkkinointistrategian suunnitteluun
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa opas tuloksellisen vaikuttajamarkkinointistrategian suunnitteluun. Opas toteutettiin toimeksiantona yritykselle Ilmi Beauty Oy, joka on uusi pelkästään ripsienpidennyksiin keskittyvä ...
Osto-opas vaikuttajamarkkinointiin julkisella toimialalla
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tukea vaikuttajamarkkinoinnin käyttöä julkisella toimialalla. Opinnäytetyön aihe koostuu vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelusta ja vaikuttajan briiffauksesta. Julkisella toimialalla ...