Haku
Viitteet 1-7 / 7
Yritysten ja sosiaalisen median vaikuttajien välinen yhteistyö
(2019)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan mielenkiinnosta vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista mediaa kohtaan. Työn tavoitteena oli tehdä tutkimus, jolla selvitetään miksi ja miten yritykset tekevät yhteistyötä ...
Ruoka- ja leivontablogien kaupallisen yhteistyön vaikutukset
(2021)
Sosiaalisen median palvelut ovat kehittyneet vuosien varrella paljon. Sosiaalista mediaa
hyödynnetään usein ruoka- ja leivontablogien rinnalla. Ruoka- ja leivontablogien suosio on
kasvanut vuosi vuodelta jatkuvasti, ...
Alina Voronkovan vaikuttajamarkkinointi Instagramissa
(2022)
Sosiaalinen media on kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana yhdeksi tunnetuimmaksi käsitteeksi ympäri maailman. Muun muassa Facebook ja Instagram ovat etenkin meille suomalaisille tunnetuimmat kanavat, ja nykyään kanavilta ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa vaikuttajan näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella vaikuttajamarkkinointia sosiaalisen median markkinoinnin muotona sekä tarkastella tarkemmin sosiaalisen median vaikuttajia ja vaikuttajaksi tulemista. Tavoitteena oli myös kuvata ...
Merkittävät tekijät vaikuttajan yritysyhteistyökumppanin valinnassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää mitkä tekijät ovat merkittäviä vaikuttajille, kun he valitsevat yritysyhteistyökumppania yhteistöihin. Opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia, vaikuttajan näkökulmasta. ...
Opas tuloksellisen vaikuttajamarkkinointistrategian suunnitteluun
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa opas tuloksellisen vaikuttajamarkkinointistrategian suunnitteluun. Opas toteutettiin toimeksiantona yritykselle Ilmi Beauty Oy, joka on uusi pelkästään ripsienpidennyksiin keskittyvä ...
Näkökulmia vaikuttajamarkkinointiin – Vaikuttajan ja yrityksen välinen yhteistyö
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on erittäin ajankohtainen trendi markkinointiviestinnässä. Yhä useammat yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia ja hyödyntävät sen mahdollisuuksia viestinnässä ja asiakkaiden osallistamisessa. ...