Haku
Viitteet 1-10 / 16
Saa puhua – Urheilupodcastien hyödyntäminen Warkauden Lehdessä
(2021)
Kehittämishanke sai alkunsa ihmettelystäni, miksi suomalaisessa lehdistössä on tehty niin vähän urheilupodcasteja. Toinen mietinnän aihe oli, mitä mieltä lehden lukijat niistä ovat; tuotteista, joita harvemmin on nähty ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa – case Leppävaaran Sisu ry
(2019)
Kehittämistehtävän tarkoituksena on tutkia sosiaalista mediaa osana urheiluseuran markkinointiviestintää – case Leppävaaran Sisu. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa seuran markkinointiviestinnän nykytilaa ja mielikuvia ...
Podcast seurakuntayhtymän tiedotusvälineenä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on hyvä podcast Lappeenrannan seurakuntayhtymän viestinnässä ja miten hyvin seurakuntayhtymän työntekijät ottavat haltuunsa uuden viestintäkanavan.
Työ toteutetaan ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Reflections of identification of key stakeholders of a foreign mission
(2020)
This thesis studies the communication plans written in the diplomatic missions in South East Asia. By studying and comparing the plans, this case study peals out the main communicational messages the Consulate should ...
Markkinointiopas kansalaisjärjestöille kohdeyleisönä milleniaalit
(2021)
Tässä toimintaa kehittävässä opinnäytetyössä tuotetaan markkinointiopas kansalaisjärjestöjen käyttöön. Opas auttaa milleniaalikohderyhmän tavoittamisessa. Produkti eli markkinointiopas kootaan empiirisen aineiston ja sitä ...
Kasvuhakkerointi, LinkedIn-mainonta ja markkinoinnin automaatio vientimyynnin kasvun kiihdyttäjänä
(2020)
Digitaalisuus ja teknologian nopea kehitys ovat uusien mahdollisuuksien ohella tuoneet yrityksille myös yhä suuremmat haasteet menestymiseen kilpailluilla markkinoilla. Digitalisoituva toimintaympäristö vaatii markkinoinnilta ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Työnantajan houkuttelevuuteen ja potentiaalisen työntekijän hakukäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät
(2022)
Työvoimapula on näkynyt hotelli-, majoitus- ja ravintoa-alalla useamman vuoden ajan
aina vain lisääntyvinä täyttämättöminä avoimina työpaikkoina, joten kilpailu osaavasta ja
sitoutuneesta henkilökunnasta on kovaa. ...
Virtuaalivaikuttajat osana vaikuttajamarkkinoinnin tulevaisuutta
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa vaikuttajamarkkinoinnin nykytilaa ja tulevaisuutta Suomessa, ja selvittää millainen rooli virtuaalivaikuttajilla voisi olla tulevaisuudessa vaikuttajamarkkinoinnissa Suomessa ...