Haku
Viitteet 1-10 / 11
Riihimäen ruokapalvelun hallittu organisaatiomuutos
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Julkisella ja yksityisellä sektorilla organisaatiomuutokset ovat nykypäivää. Tehokkuusvaatimukset ovat kasvaneet, ja varsinkin julkisella sektorilla toiminta on saatava aikaan mahdollisimman vähin kustannuksin. Tämä koskee ...
Asiakkuusprosessin merkitys asiakaslähtöisen arvoketjun osana
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
S-ryhmässä toimintaa kehitetään ”Asiakaslähtöisen arvoketjun” avulla. Asiakaslähtöinen arvoketju muodostuu kuudesta eri ydinprosessista. Arvoketjun tavoitteena on asiakastarpeiden parempi tunnistaminen sekä suosittelevan ...
Strategy Implementation Solution for a Medium Sized Company : How to use the C4I framework to implement international business strategy?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2007)
This master’s thesis provides a practical and usable strategy implementation solution for an International SME. Further, this research based thesis ensures the case company has an understanding of Business Unit level ...
Osaaminen - askel parempaan palveluun
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2008)
Kehittämishanke toteutettiin Toimihenkilöiden työttömyyskassassa vuosina 2006–2008 ja kohteena olivat etuuskäsittelijät. Toimihenkilöiden työttömyyskassan visiona on, että jäsenillä on hyvät, luotettavat ja saatavilla ...
Siivousmenetelmien kehittäminen ammattikeittiössä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Siivous on ammattikeittiöissä paljon voimavaroja vievä mutta toiminnan kannalta välttämätön aputoimi. Siivoustyö perinteiseen tapaan toteutettuna kuormittaa työntekijöitä ja ympäristöä.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ...
Tunnejohtamisen mahdollisuudet johtamisen kehittämisessä ravintola-alalla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
HAAGA-HELIAN ylemmän ammattikorkeakoulun restonomiopintoihin liittyvänä opinnäytetyönä tutkittu johtamiskäytäntöihin uudemman johtamiskirjallisuuden pohjalta sisältyviä asioita ja sitä missä määrin ne ovat tunnistettavissa. ...
Sosiaalinen vastuu työyhteisössä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyö on kolmen ylemmän ammattikorkeakouluopiskelijan yhteishanke. Työn kohdeorganisaatiot ovat Helsingin palvelualojen oppilaitos (Helpa), Lomaliitto ry:n keskustoimisto ja SOK Kiinteistötoiminnot. Tämän opinnäytetyön ...
Sisäinen yrittäjyys palvelualalla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Työntekijät antavat yritykselle kasvot ja tekevät tuloksen, olivat he sitten vakituisia tai ekstratyöntekijöitä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten erityisesti tilapäistyövoiman sisäistä yrittäjyyttä voitaisiin ...
Haaga Instituutin maineen lähteillä : Vuorovaikutteinen ja osallistava henkilöstöviestintä asiantuntijaorganisaatiossa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2007)
Työ ja työyhteisö ovat osa asiantuntijan identiteettiä. Asiantuntija on kiinnostunut edustamansa organisaation toiminnasta ja haluaa osallistua siellä käytävään keskusteluun. Siksi asiantuntijaorganisaation henkilöstöviestinnän ...
Uusien opettajien perehdyttämisprosessi HAAGA-HELIAssa : toimintatutkimus opettajan rooliin orientoitumisesta 2005-2008
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2008)
Tutkimuksen lähtökohtana oli kehittää Helsingin liiketalouden ammattikorkeakoulu Heliassa työnsä aloittavien uusien opettajien perehdyttämisprosessia. Helian ja HAAGA Instituutin ammattikorkeakoulun yhdistymisen myötä ...