Haku
Viitteet 1-10 / 12
SAP-järjestelmän jatkokehittämisen ja ylläpidon prosessien kehittäminen Kelassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Kansaneläkelaitoksessa (Kela) uudistettiin vuosien 2006-2008 aikana henkilöstö-, talous-, ja materiaalihallinnon prosessit. Uudistettujen prosessien tueksi otettiin käyttöön SAP-toiminnanohjausjärjestelmä.
Tämän tutkimuksen ...
IT-kehittämistoiminnan prosessit : Prosessiajattelua julkishallinnon toimijan tietojärjestelmäkehityksessä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä tutkimus on Haaga-Helian Ylemmän Ammattikorkeakoulun Tietojärjestelmäosaamisen koulutusohjelman opiskelijan, Mikko Alajan, opinnäytetyönään tekemä kehittämistehtävä.
Tutkimuksen tavoitteena on ollut kartoittaa ...
Riihimäen ruokapalvelun hallittu organisaatiomuutos
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Julkisella ja yksityisellä sektorilla organisaatiomuutokset ovat nykypäivää. Tehokkuusvaatimukset ovat kasvaneet, ja varsinkin julkisella sektorilla toiminta on saatava aikaan mahdollisimman vähin kustannuksin. Tämä koskee ...
Asiakkuusprosessin merkitys asiakaslähtöisen arvoketjun osana
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
S-ryhmässä toimintaa kehitetään ”Asiakaslähtöisen arvoketjun” avulla. Asiakaslähtöinen arvoketju muodostuu kuudesta eri ydinprosessista. Arvoketjun tavoitteena on asiakastarpeiden parempi tunnistaminen sekä suosittelevan ...
Helsingin yliopiston sisäisten urheiluseurojen ja yliopistoliikunnan välinen kumppanuusstrategia
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Helsingin yliopistolla toimii paljon yliopiston sisällä perustettuja urheiluseuroja. Yliopistoliikunnassa oli jo pitkään ollut tarve kehittää sekä jäntevöittää yliopistolla olevaa seuratoimintaa, koska toiminta oli vaikeasti ...
Siivousmenetelmien kehittäminen ammattikeittiössä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Siivous on ammattikeittiöissä paljon voimavaroja vievä mutta toiminnan kannalta välttämätön aputoimi. Siivoustyö perinteiseen tapaan toteutettuna kuormittaa työntekijöitä ja ympäristöä.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ...
Tunnejohtamisen mahdollisuudet johtamisen kehittämisessä ravintola-alalla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
HAAGA-HELIAN ylemmän ammattikorkeakoulun restonomiopintoihin liittyvänä opinnäytetyönä tutkittu johtamiskäytäntöihin uudemman johtamiskirjallisuuden pohjalta sisältyviä asioita ja sitä missä määrin ne ovat tunnistettavissa. ...
Sosiaalinen vastuu työyhteisössä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyö on kolmen ylemmän ammattikorkeakouluopiskelijan yhteishanke. Työn kohdeorganisaatiot ovat Helsingin palvelualojen oppilaitos (Helpa), Lomaliitto ry:n keskustoimisto ja SOK Kiinteistötoiminnot. Tämän opinnäytetyön ...
Sisäinen yrittäjyys palvelualalla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Työntekijät antavat yritykselle kasvot ja tekevät tuloksen, olivat he sitten vakituisia tai ekstratyöntekijöitä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten erityisesti tilapäistyövoiman sisäistä yrittäjyyttä voitaisiin ...
Pohjola Vakuutus Oy:n yritysliiketoiminnan verkkopalveluiden strategia ja kehityssuunnitelma vuosille 2009 - 2012
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Ei ole olemassa yritystä ilman strategiaa. Onnistunut strategiatyö edellyttää, että strategian laadintaprosessille ja käyttöönotolle on varattu riittävästi aikaa. Sähköisten palveluiden merkitys on kasvanut eri ...