Haku
Viitteet 1-10 / 3721
Jälkimarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota ajatuksia, ideoita sekä uusia näkökulmia yrityksen jälkimarkkinointiin ja luoda liiketoiminnassa hyödynnettävä esimerkki jälkimarkkinointisuunnitelmasta. Opinnäytetyö on muodoltaan ...
The Importance of Emotional Intelligence for Finnish Female Leaders
(2020)
The aim of this research was to find out the importance of emotional intelligence for female leaders from the perspective of female leaders. The female leaders were asked what they thought emotional intelligence is, if ...
Strategic Brand Building for the Fashion Company Bizzarro in Finland
(2019)
The importance of having a strong brand is becoming increasingly important in the modern business environment. Due to increased competition and customer demands, many companies struggle to compete. In order to diversify, ...
Robotiikan hyödyntäminen taloushallinnon ostolaskuprosessissa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on robotiikan hyödyntäminen taloushallinnon ostolaskuprosessissa. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, helpottaako robotiikka ostolaskuprosessia ja miten se siinä näkyy. Tutkimusmenetelmänä käytetään ...
Vakuutusvirkailijalta saadun asiakaspalvelun vaikutus asiakkaan ostohalukkuuteen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vakuutusvirkailijalta saadun asiakaspalvelun vaikutusta asiakkaan ostohalukkuuteen. Työ on rajattu käsittelemään yksityishenkilön vahinkovakuutuksia. Työn aihe on hyvin ajankohtainen, sillä ...
Verkkoportfolion rakentaminen työnhaun ja henkilöbrändin tueksi
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkoportfolion rakentamista työnhaun ja henkilöbrändin tueksi. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa tuotoksena toimii verkkosivustolle rakennettu ammatillinen portfolio. Verkkoportfolion ...
Asiakaskartoitus EU-maiden vientiyrityksistä Eltete TPM Oy:lle
(2019)
Uusasiakashankita voi olla hyvin aikaa vievää työtä yrityksille. Se vie monesti aikaa pois muista töistä, joten jos yrityksellä ei ole riittävästi resursseja, voi asiakashankinta jäädä kokonaan pois yrityksen arjesta. ...
Maanmittauslaitoksen työnantajamielikuvan välittyminen sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen työnantajamielikuva Maanmittauslaitoksesta välittyy sosiaalisen median kanavissa. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Maanmittauslaitokselle. Maanmittauslaitoksen yksi ...
Point Group Oy:n myynnin seurannan kehittäminen BI-työkaluja hyödyntäen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Point Group Oy:n myynnin seurannan kehittäminen BI-työkaluja hyödyntäen. Työ toteutetaan toiminnallisena tutkimuksena hyödyntäen kehittämismenetel-mänä teemahaastattelua. Teemahaastattelu toteutetaan ...
Henkilöbrändin rakentaminen työnhaun tueksi
(2019)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee henkilöbrändäystä ja oman henkilöbrändin rakentamista työnhaun helpottamiseksi. Opinnäytetyön produktina on verkkosivulle rakennettu verkkoportfolio ja sen alkuperäisen version ...