Haku
Viitteet 1-10 / 119
Maanmittauslaitoksen työnantajamielikuvan välittyminen sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen työnantajamielikuva Maanmittauslaitoksesta välittyy sosiaalisen median kanavissa. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Maanmittauslaitokselle. Maanmittauslaitoksen yksi ...
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Betydelsen bakom bilden - marknadsföring på Instagram
(2020)
Tyngdpunkten i dagens marknadsföring har flyttats från en mer traditionell marknasförings-arena, så som tv, dagstidningar och direktreklam, till sociala medier. Sociala median Instag-ram har en stor potential för varumärkens ...
Suomalaisten asianajotoimistojen rekrytointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Sosiaalista mediaa käytetään laajasti yksityiselämässä ja vapaa-ajalla. Uusia sosiaalisen median kanavia keksitään jatkuvasti ja ne antavat ihmisille mahdollisuuden pysyä yhteydessä heidän läheisiinsä sekä jakaa heitä ...
Liikunnalliset elämäntavat osaksi arkea ratsastuksen harrastajille - videoilta vinkkejä liikkuvampaan arkeen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa suunnitelma ja kuvata sisältö nuoria kiinnostaviin sosiaalisen median videoihin ja julkaista ne Suomen Ratsastajainliiton Instagram-tilillä Stories-työkalulla. Videoiden sisältö ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma High Peak Finland Oy:lle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma High Peak Finland Oy:n lisenssiomistajan World RX:n verkkokaupalle. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja toimeksiantajalle palautetaan ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Aihe opinnäytetyölle syntyi toimeksiantajan tarpeesta sosiaalisen median kanavien, Facebookin ja Instagramin, mahdollisuuksista ja hyödyntämisestä markkinointikanavina. Tekijä on yrityksen työntekijä ja sosiaalinen media ...
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Tapahtumien markkinointi Olutravintola Jano Verkkosaaressa
(2020)
Opinnäytetyö suoritettiin produktina eli toiminnallisena työnä ja toimeksiantaja yrityksenä toimi Olutravintola Jano Verkkosaari. Työssä luodaan markkinointisuunnitelma ravintolassa järjestettävälle tapahtumalle. ...
Instagram usage in animal rescue associations
(2020)
Tässä tutkimuksessa analysoitiin eläinsuojeluyhdistysten valintoja profiilin rakentamiseen sosiaalisen median sivusto Instagramissa ja millaista sisältöä ne pääasiassa tuottavat kyseiselle alustalle sekä erityyppisten ...