Haku
Viitteet 1-10 / 57
Success factors of Chinese restaurants
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
The objectives of the thesis fall into three aspects: 1) understanding Chinese entrepreneurship through some major aspects; such as, the characteristics of Chinese entrepreneur and successful skills needed; 2) scanning the ...
Riihimäen ruokapalvelun hallittu organisaatiomuutos
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Julkisella ja yksityisellä sektorilla organisaatiomuutokset ovat nykypäivää. Tehokkuusvaatimukset ovat kasvaneet, ja varsinkin julkisella sektorilla toiminta on saatava aikaan mahdollisimman vähin kustannuksin. Tämä koskee ...
Kohti yhteisöllistä Porvoo Campusta : Näkemyksiä oppimisesta ja oppimisen edistämisestä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2008)
Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia HAAGA-HELIAn Porvoon yksikössä tapahtuvaa oppimista ja oppimisen edistämistä sekä opiskelijoiden ja opettajien näkemyksiä, toimintaa ja keskinäistä suhdetta. Tutkimus on toteutettu ...
Kulttuurierojen vaikutus mainonnassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kulttuurien välisiä eroja mainonnassa, ja koota niiden pohjalta konkreettinen opas. Työ tehtiin toimeksiantona Porvoon Seudun Uusyrityskeskukselle. Oppaan tarkoituksena on olla ...
Fokus Fabrikin tarina
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2007)
Opinnäytetyön tutkimusaihe on selvittää, mikä Fokus Fabrik on. Tutkimustavoitteena on kertoa ja kirjoittaa Fokus Fabrikin tarina. Tutkimusmenetelmänä on käytetty kvalitatiivista eli laadullista tutkimusotetta. Aineiston ...
Orsaker varför bemanningsföretag används : fallstudie: Selekta Henkilöstöpalvelut Oy
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Lärdomsprovet gjordes på uppdrag av Selekta Henkilöstöpalvelut för att företaget bättre skulle förstå företagens behov av användning av bemanningsföretag. Syftet var att undersöka vilka de viktigaste orsakerna är till att ...
Asiakkuusprosessin merkitys asiakaslähtöisen arvoketjun osana
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
S-ryhmässä toimintaa kehitetään ”Asiakaslähtöisen arvoketjun” avulla. Asiakaslähtöinen arvoketju muodostuu kuudesta eri ydinprosessista. Arvoketjun tavoitteena on asiakastarpeiden parempi tunnistaminen sekä suosittelevan ...
E-laskutus Itä-Uudenmaan Osuuspankissa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Itä-Uudenmaan Osuuspankin asiakaskannassa syyt käyttää tai olla käyttämättä e-laskupalvelua. Henkilö- ja yritysasikkaille tehtiin erilliset kyselylomakkeet.
Teoriaosassa käsitellään ...
Genomförandet av en bilutställning av Honda Civic
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Detta lärdomsprov är av produkttyp och gjort som uppdrag av Länsiauto Magneetti Vanda som är en bilaffär Vanda. Syftet var att ordna ett bilutställningsveckoslut och lansering av nya Honda Civicen. Till detta ingick att ...
Osuuspankkien uuden ajan konttori : asiakkaiden näkökulma
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden mielipiteet osuuspankeissa muutama vuosi sitten käyttöönotetusta uuden ajan pankkikonttorimallista ja sen toimivuudesta, ja tarkastella minkälaisena asiakkaat ovat uuden ...