Haku
Viitteet 1-10 / 129
Success factors of Chinese restaurants
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
The objectives of the thesis fall into three aspects: 1) understanding Chinese entrepreneurship through some major aspects; such as, the characteristics of Chinese entrepreneur and successful skills needed; 2) scanning the ...
Perehdyttämisopas vastaanoton uusille työntekijöille : Holiday Club Tampereen Kylpylä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Holiday Club Tampereen Kylpylän vastaanoton uusille työntekijöille perehdyttämisopas. Opinnäytetyön aiheen sain toimeksiantona. Idea opinnäytetyöhön syntyi, kun mietin mistä voisin ...
SAP-järjestelmän jatkokehittämisen ja ylläpidon prosessien kehittäminen Kelassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Kansaneläkelaitoksessa (Kela) uudistettiin vuosien 2006-2008 aikana henkilöstö-, talous-, ja materiaalihallinnon prosessit. Uudistettujen prosessien tueksi otettiin käyttöön SAP-toiminnanohjausjärjestelmä.
Tämän tutkimuksen ...
Lansering av projektet UngInfo i Borgå
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
UngInfo är ett projekt för unga, vilket utvidgades till Borgå och andra städer hösten 2008. UngInfo är en mötesplats för unga i åldersgruppen 15 – 25 år, där man får handledning, information och erbjuds aktiviteter. UngInfo ...
Riihimäen ruokapalvelun hallittu organisaatiomuutos
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Julkisella ja yksityisellä sektorilla organisaatiomuutokset ovat nykypäivää. Tehokkuusvaatimukset ovat kasvaneet, ja varsinkin julkisella sektorilla toiminta on saatava aikaan mahdollisimman vähin kustannuksin. Tämä koskee ...
Kulttuurierojen vaikutus mainonnassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kulttuurien välisiä eroja mainonnassa, ja koota niiden pohjalta konkreettinen opas. Työ tehtiin toimeksiantona Porvoon Seudun Uusyrityskeskukselle. Oppaan tarkoituksena on olla ...
Flygtrafikens framtid i Villmanstrand : Case: Fly Lappeenranta
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Syftet med lärdomsprovet var att utreda flygtrafikens nuläge i Villmanstrand. Lärdomsprovet gjordes som ett uppdrag till bolaget Fly Lappeenranta som bär ansvaret för den reguljära flygtrafiken mellan Villmanstrand och ...
Ikäjohtaminen ravintola-alalla : seniorit voimavarana?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin pääkaupunkiseudun ravintola-alan yritysten johdon näkemystä ikäjohtamisen asemasta ja käytöstä henkilöstön johtamisessa sekä hiljaisen tiedon keräämiseen, siirtämiseen ja johtamiseen ...
Orsaker varför bemanningsföretag används : fallstudie: Selekta Henkilöstöpalvelut Oy
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
Lärdomsprovet gjordes på uppdrag av Selekta Henkilöstöpalvelut för att företaget bättre skulle förstå företagens behov av användning av bemanningsföretag. Syftet var att undersöka vilka de viktigaste orsakerna är till att ...
Asiakkuusprosessin merkitys asiakaslähtöisen arvoketjun osana
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)
S-ryhmässä toimintaa kehitetään ”Asiakaslähtöisen arvoketjun” avulla. Asiakaslähtöinen arvoketju muodostuu kuudesta eri ydinprosessista. Arvoketjun tavoitteena on asiakastarpeiden parempi tunnistaminen sekä suosittelevan ...