Draama, demonstraatio vai hybridi: Mainoselokuvan monet kasvot : SeAMK Kulttuurin mainosvideo
Myllyniemi, Jukka; Ojala, Jaana (2012)
Myllyniemi, Jukka
Ojala, Jaana
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205117767
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205117767
Tiivistelmä
Opinnäytetyömme koostuu kahdesta eri osa-alueesta, Seinäjoen ammattikorkeakoulun kulttuuriyksikölle tehdystä mainosvideosta sekä kirjallisesta osuudesta. Videon tilasi Seinäjoen ammattikorkeakoulun Kulttuurin viestintä- ja markkinointikoordinaattori Leena Vainionpää. Tuotanto toteutettiin ilman rahoitusta.
Mainosvideossa esittelemme Seinäjoen ammattikorkeakoulun kulttuuriyksikön eri koulutusohjelmat jotka ovat kirjasto- ja tietopalvelu, kulttuurituotanto, muotoilu ja konservointi. Videon lisäksi opinnäytetyömme koostuu myös kirjallisesta osiosta, jossa tuotannon prosessin lisäksi keskitymme mainoselokuvan eri osa-alueisiin, joita ovat muun muassa mainoselokuvan kerronta, tyylit ja tavoitteet.
Mainosvideossa esittelemme Seinäjoen ammattikorkeakoulun kulttuuriyksikön eri koulutusohjelmat jotka ovat kirjasto- ja tietopalvelu, kulttuurituotanto, muotoilu ja konservointi. Videon lisäksi opinnäytetyömme koostuu myös kirjallisesta osiosta, jossa tuotannon prosessin lisäksi keskitymme mainoselokuvan eri osa-alueisiin, joita ovat muun muassa mainoselokuvan kerronta, tyylit ja tavoitteet.