Uusimmat viitteet

  • Menestyvän myyjän tunnistaminen rekrytoinnissa 

    Näykki, Vilhelmiina (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyö on toteutettu laadullisena tutkimuksena toimeksiantona yritykselle, joka toimii henkilöstönvuokraus- ja rekrytointialalla. Opinnäytetyö käsittelee menestyvän myyjän tunnistamista rekrytoinnissa. Työn tavoitteena ...
  • Alitajunta kuluttajan ostopäätöksessä 

    Höytiä, Heini (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö on toteutettu osana myyntityön koulutusohjelmaa, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun oppilaiden hyödynnettäväksi sekä opettajille opetuksen tueksi. Kohderyhmänä ovat liiketalouden- sekä myynnin opiskelijat. ...
  • Kaukoidän kulttuurin ymmärtäminen myyntityössä 

    Halme, Minna (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena on lisätä tietoisuutta eri kulttuureille tyypillisistä ominaispiirteistä ja kulttuurieroista sekä tuottaa käsikirja Haaga-Helian ammattikorkeakoulun myyntityön koulutusohjelman opiskelijoille, ...
  • Henkilökohtainen kehityssuunnitelma valmentavaan esimiestyöhön hyödyntäen itsensä johtamista 

    Hirvonen, Eira (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö on portfoliotyö, joka kuvaa kirjoittajan henkilökohtaista kehitysprosessia kohti valmentavan esimiehen positiota. Kirjoittajaa kiinnosti perehtyä hieman syvemmin esimiestaitoihin, joten hän päätti tehdä ...
  • Ostajan luottamuksen ja kiinnostuksen herättäminen pankin myyntitilanteessa 

    Vellonen, Roope (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyössä selvitetään, kuinka myyjä voi herättää asiakkaassa kiinnostusta ja luottamusta pankin palvelutilanteessa. Asiakkaan ostokäyttäytyminen ja erilaiset ostajatyypit ovat vahvasti mukana tarkasteltaessa myyjän ...
  • Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö myyntitapaamisten sopimiseksi. Opas B2B-myyjille. 

    Sopanen, Arttu (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoite on tuottaa opas B2B-myyjille, jotta he saavat mahdollisimman paljon myyntitapaamisia sovituksi. Toimeksiantaja on Haaga-Helia. Opas on tuotettu pohtimalla myynnin ja markkinoin yhteistyötä ja ...
  • Oman hyvinvoinnin vaikutus myyntityössä 

    Dinh, Hieu (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee työhyvinvoinnin merkitystä myyntityössä ja itsensä johtamisen taitoja. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona teknologia yritykselle, joka on maailman johtava teknologiayritys toimialallaan. ...
  • Henkilökohtainen kasvu yritysmyynnin ammattilaiseksi 

    Huida, Venla (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö kuvaa kirjoittajan henkilökohtaista kehittymistä yritysmyynnin ammattilaiseksi. Kirjoittaja työskenteli asiakaspalvelutehtävissä B2C-myynnin parissa aloitettuaan opinnot Haaga-Helia Ammattikorkeakoulussa ...
  • Henkilökohtainen kasvu esimiestehtäviin 

    Pellinen, Vilma (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on kirjoittajan henkilökohtainen kasvu esimiestyöhön. Opinnot Myyntityön koulutuksessa antoivat innostuksen kehittää itseä esimiestehtäviin tähdäten. Työn tavoitteena on antaa kuva kirjoittajan ...
  • Liiketoimintasuunnitelma: Jesse's Place 

    Rissanen, Jesse (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on liiketoimintasuunnitelman kirjoittaminen omalle yritykselleni nimeltä Jesse’s Place. Taustana työlle on oma kiinnostus yrittäjyyttä kohtaan, sekä halu tutkia ja oppia yrittäjyydestä niin ...
  • Todellisen myyntitilanteen eteneminen verrattuna teoreettiseen myyntiprosessiin 

    Majuri, Andreas (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön johdannossa käydään pohjustusta, miksi projektin aiheeksi on valittu myyntiprosessi, mitkä ovat työn tavoitteet ja mistä opinnäytetyö rakentuu. Tavoitteena oli tuoda todellinen kuva myyntitilanteen etenemisestä ...
  • Digitaalisen markkinoinnin trendit 

    Räisänen, Sarlea (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tavoitteena on perehtyä digitaaliseen markkinointiin ja tutkia sen tämänhetkisiä trendejä. Työn produktiosan tavoitteena on luoda koulutusmateriaali digitaalisen markkinoinnin tämän hetkisiin trendeihin, jota ...
  • Yritysmyynnin kehityssuunitelma Case Stockmann 

    Härkönen, Maria (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona vähittäiskauppaa harjoittavalle Stockmann Oyj Abp:n yritysmyynnille. Stockmannin yritysmyynti tapahtuu Helsingin keskustan tavaratalossa ja työllistää tällä hetkellä ...
  • Yritysyhteistyön kehittämisen opas Tradenomiopiskelijaliitto TROL ry:n jäsenyhdistyksille 

    Pekkala, Mauri (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda ohje Tradenomiopiskelijaliitto TROL ry:n jäsenyhdis-tyksille yritysyhteistyön kehittämiseen. Työn tavoitteena avata opiskelijayhdistyksen ja yrityk-sen välisen yhteistyön mahdollisuuksia ...
  • Henkilökohtainen kehityssuunnitelma esimiestyöhön leadership näkökulmalla 

    Tikkanen, Hanna (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyö on tehty portfoliotyylisesti eli siinä kuvataan kirjoittajan valmiuksien kehittymistä esimiestyöhön Myyntityön koulutusohjelman aikana. Opinnäytetyö keskittyy nimenomaan esimiestyön leadership-puoleen. Aihe ...

Näytä lisää