Uusimmat viitteet

  • Veneilytuotteisiin liittyvien palveluiden markkinointi Malagan alueella 

    Miikkulainen, Onerva (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Työn tarkoituksena on selvittää kansainvälisten veneilytuotteiden sisältöä ja elämyksellisyyttä. Toimeksiantajana on DOKK, joka tarjoaa venevuokrausta ja veneilyyn liittyviä palveluita. Rajaukset ovat seuraavat: Tutkitaan ...
  • Uuden ravintolakonseptin tarpeen kartoitus Porvooseen 

    Vuoksenturja, Tita (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Porvoo on tunnettu hyvästä ja monipuolisesta ravintolatarjonnastaan, mutta heikentynyt taloustilanne on sulkenut useiden ravintoloiden ovia viime vuosina. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja selvittää minkälainen ...
  • Lentoyhtiön valintaan vaikuttavat asiat 40–65 -vuotiailla lentomatkustajilla 

    Lahnalampi, Antti (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Lentoliikenne on nopeasti kasvava ja muuttuva ala, eikä ilman sitä tultaisiin toimeen. Maailman mittakaavassa etenkin halpalentoyhtiöt ovat nostaneet mainettaan ja haastaneet perinteisiä lentoyhtiöitä edullisilla hinnoillaan. ...
  • Uusimaalaisten lifestyle-yrittäjien resepti uuteen luksukseen 

    Silén, Sanna (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö käsittelee uutta luksusta. Työn toimeksiantaja oli Haaga-Helian hanke Premiumia ja luksusta – Arvot ja ansainnat lifestyle -toimialalla. Tutkimusongelmana oli selvittää, miten uusi luksus uusimaalaisten ...
  • Ylläksen kesämatkailun kehittäminen 

    Mattila, Janni-Julia; Korhonen, Kira (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyö käsittelee Ylläksen kesäajan matkailua ja sen kehittämistä. Opinnäytetyössä käytetään palvelumuotoilua osana kokonaiskuvan hahmottamista. Työssä keskitytään suomalaisiin matkailijoihin, mutta tarkempaa kohderyhmää ...
  • Helsingin ruokamatkailun vetovoimatekijät verrattuna Tukholmaan ja Kööpenhaminaan 

    Jääskeläinen, Kari (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä ruokamatkailua käsittelevä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Helsinki Marketingille. Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää Helsingin ruokamatkailun vetovoimatekijöitä verrattuna ...
  • Kurssi kohti elämyksiä: Opas veneilypalveluiden tuotteistamiseen 

    Nikulainen, Mandi (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Palveluiden elämyksellisyys on noussut tärkeään rooliin laadun ja merkityksellisyyden kokemisen mahdollistajana. Fyysisen tuotteen tai ydinpalvelun itseisarvo ei riitä, vaan lisäarvoa tuottava, todelliseen tarpeeseen ...
  • Slovenialaisen Terme Šmarješke Toplice kylpylähotellin näkyvyyden lisääminen suomalaisilla markkinoilla 

    Eriksson, Jennifer (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, kuinka Sloveniassa sijaitsevaa Terme Šmarješke Toplice kylpylähotellia saisi tuotua enemmän esille suomalaisilla markkinoilla ja myytyä enemmän suomalaisille asiakkaille. Työ ...
  • Matka Bulgarian mineraalilähteille: Uuden terveysmatkailutuotteen kehittäminen 

    Kauppinen, Rositsa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyö on osa kehittymistäni matkailualan yrittäjäksi. Suuntaudun yrittäjyyteen, ja toiminnallinen opinnäytetyö tarjosi mahdollisuuden kokeilla oman yritysidean kehittämistä. Halusin lisää itsevarmuutta yrittäjyyden ...
  • Cool and Creative- ruokamatkailukonseptin toimivuus Helsingissä 

    Einola, Mari (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö tarkastelee ruokamatkailun nykytilaa ja tulevaisuutta Helsingissä. Suomen ensimmäisen ruokamatkailustrategian Cool and Creative- painopisteen pohjalta tutkitaan, mikä on kyseiseen painopisteeseen pohjautuvien ...
  • Kylässä Duara Travelsilla: tutkimus vastuullisen matkailun kysynnästä Suomessa 

    Kuoppala, Katariina (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Vastuullisuus on ajankohtainen aihe, joka koskettaa nykyään kaikkia toimialoja, yrityksiä ja yksittäisiä kuluttajia. Sen merkitys korostuu jatkuvasti kasvavan kulutuksen, väestönkasvun sekä lisääntyvän matkustamisen myötä. ...
  • 2000-luvun vaeltajien motiivit Camino de Santiagon pyhiinvaellusreitillä 

    Lindgren, Mia (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Pyhiinvaelluksen suosio on kasvanut viime vuosina paljon. Yhdessä Euroopan merkittävimmässä kristillisessä pyhiinvaelluskohteessa Camino de Santiagolla tilastoitiin yli 300 000 pyhiinvaeltajaa vuonna 2017. Tänä päivänä ...
  • Uusi suomalainen luksus ja premium ruokamatkailussa 

    Kosonen, Annika (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, mitä vaaditaan uuden luksuksen & premiumin tasoi-seen tuotteeseen ja palveluun ruokamatkailussa. Työn tavoitteena on laatia ohjeet siitä, mi-ten uutta premiumia ja luksusta voidaan ...
  • Kylpylähotellivieraiden asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät 

    Niiniharju-Järvinen, Karin (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Hyvinvointi- ja kylpylämatkailu on maailmanlaajuisessa nosteessa. Ihmiset hakevat kylpylöiltä erityisesti virkistymistä ja rentoutumista. Suomessa on rakennettu uusia kylpylöitä viimeisen 40 vuoden ajan, ja nykyajan ...
  • Japanilaismatkailijat Suomessa premiumin ja luksuksen näkökulmasta 

    Suovalo, Casper (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämä opinnäytetyö keskittyy japanilaisiin matkailijoihin, joita Tilastokeskuksen tilastojen mukaan vuonna 2017 yöpyi Suomessa 238 278 henkilöä. Opinnäyte on myös osa ”Premiumia ja luksusta - Arvot ja ansainnat lifestyle-toimialla” ...

Näytä lisää