Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Kansalaistoiminnan keskus Puistolle

Jokelainen, Jonna (2012)

 
Avaa tiedosto
jokelainen_jonna.pdf (503.6Kt)
Lataukset: 


Jokelainen, Jonna
Tampereen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012101014326
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä käytännönläheinen markkinointisuunnitelma Kansalaistoiminnan keskus Puistolle. Kyseessä on nonprofit-organisaatio eli voittoa tavoittelematon yhdistys. Opinnäytetyö on toiminnallinen tuotos, joka koostuu ensin teoriaosuudesta ja liitteenä olevasta markkinointisuunnitelmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Puiston kävijämäärää, tunnettuutta ja näkyvyyttä, säilyttäen laadukas ja positiivinen imago.

Teoriaosuudessa käsiteltiin esimerkiksi markkinoinnin suunnittelua, markkinointiviestintää ja muita tärkeitä markkinointisuunnitelmaan liittyviä käsitteitä. Lähteinä on käytetty mahdollisimman tuoretta alan kirjallisuutta ja luotettavia verkkolähteitä.


Teoriaosuuden pohjalta on laadittu toiminnallinen tuotos, jossa on ensin mietitty lähtökohta-analyysien avulla yhdistyksen tämänhetkistä tilannetta. Sen jälkeen on laadittu markkinoinnin tavoitteiden perusteella Puistolle sopivia markkinointikeinoja, joita he voisivat tulevaisuudessa hyödyntää. Markkinointisuunnitelma on opinnäytetyön liitteenä ja se sisältää myös kuukausikohtaisen toimintaohjelman ja budjetin.

Tätä markkinointisuunnitelmaa Kansalaistoiminnan keskus Puisto voi hyödyntää markkinointinsa kehittämisessä. Kun kyseessä on nonprofit-organisaatio ja markkinointibudjetti on rajallinen, Puiston täytyy olla enemmän mukana sosiaalisessa mediassa, koska se on edullinen markkinointikeino. Useat sosiaalisen median kanavat ovat ilmaisia, joten niitä täytyy ehdottomasti hyödyntää.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste