Myynti murroksessa: Robottipuhelut ja chatbotit organisaation arjessa
Vauranoja, Sanna; Fedotova, Daria (2021)
Vauranoja, Sanna
Fedotova, Daria
Turun ammattikorkeakoulu
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042927948
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042927948
Tiivistelmä
Nykypäivänä suurin osa myynnistä tapahtuu verkossa. Varsinkin pandemia-aikana sosiaalista kanssakäyntiä on jouduttu rajoittamaan, ja yritykset tapaavat asiakkaansa yhä useammin virtuaalisesti. Asiakas tutustuu palveluihin, etsii vastaukset itseään askarruttaviin kysymyksiin ja kiinnostuu tuotteesta usein jo ennen ensimmäistä kontaktia myyjän kanssa. Tässä vaiheessa apuna voidaan käyttää tekoälyä, robotiikkaa.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA halusi selvittää puhelurobotiikan käyttämistä jäsenhankinnassa ja asiakaspalvelun tukena.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA halusi selvittää puhelurobotiikan käyttämistä jäsenhankinnassa ja asiakaspalvelun tukena.