- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viitteet 1227-1246 / 15617

    • B2B Bisneksen rakentaminen : Näin rakensin tapahtumabisneksen lähes tyhjästä 

      Juuri-Oja, Joonatan (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Vuonna 2015 otin vastaan johtajan roolin yrityksessämme ja aloin yhdessä muiden osuuskuntamme jäsenten kanssa rakentaa yhteistä bisnestä. Tänä päivänä tämä bisnes keskittyy tapahtumatuotantoon, vaikka melkein ...
    • B2B Claim Process Communication Analysis 

      Linna, Anna (2023)
      Smooth and effective communication flow during a claim handling process, especially in B2B environment, has a significant impact on the feel of justice and general level of customer satisfaction. Nowadays informative ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B Digital Marketing Plan for Attracting New International Customers and Building Brand Awareness Globally : Case: AMA Co., Ltd 

      Ponomarenko, Anastasiia (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
      The purpose of this study was to find out how the assignor company can improve the effectiveness of its digital marketing in the B2B context in order to reach potential clients abroad, establish the company’s brand globally ...
    • B2B yrityksen palvelupolku Koto Designmarketille 

      Palmu, Petra (2020)
      Opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden asiakaspolkua Koto Designmarketille ja tutkimuksen tavoitteena on parantaa asiakaslähtöisestä näkökulmasta asiakaspolkua ja vahvistaa aikaisempaa enemmän asiakastyytyväisyyttä ...
    • B2B-alan aatoksia sosiaalisen median hyödyntämisestä 

      Kuitunen, Maiju (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää B2B-yritysten nykyistä sosiaalisen median kanavien käytön tilannetta ja suhtautumista Twitteriin ja samalla muihin sosiaalisen median kanaviin. Tavoitteena oli myös laatia Twitterin ...
    • B2B-asiakashallinnan kehittäminen myyntihenkilöstön kokemana 

      Asikainen, Katja (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyössä selvitettiin toimeksiantajayrityksen asiakashallinnan kehittämiskohteita myyntihenkilöstön kokemana. Tutkimuksen tavoitteena oli saada kehitysehdotuksia asiakaspysyvyyden parantamiseksi toimeksiantajan ...
    • B2B-asiantuntijayrityksen brändiuudistus yritysasiakkaiden näkökulmasta 

      Torvinen, Riina (2023)
      Tutkimuksen toimeksiantajayrityksenä toiminut asiantuntijayritys Humm Oy syntyi vuoden 2022 marraskuussa kahden yhtiön, Finnchat Oy:n ja Northbound Oy:n sulautuessa yhteen. Fuusion myötä yritys kävi läpi brändiuudistuksen. ...
    • B2B-myyjien toimintamallien yhtenäistäminen myyntiprosessissa : case Kopadi Oy 

      Takkula, Joona; Hyötyläinen, Mia (2021)
      Kuluvan vuoden 2021 aikana rakentamisen määrä on kasvanut ja povataankin, että vuoden 2022 aikana suhdannekehitys tulee kiihtymään. Opinnäytetyössä haluttiin tutkia perinteisemmän alan, kuten rakennus- tai ...
    • B2B-ostoprosessi 

      Leväinen, Katri (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia B2B-ostoprosessia sosiaalisen median palvelua hankittaessa ja selvittää, millaisista tekijöistä asiakkaan kokema arvo ostoprosessissa muodostuu. Lisäksi haluttiin selvittää, millaista ...
    • B2B-SaaS-yrityksen kansainvälistyminen Saksaan 

      Saarinen, Matias; Suokas, Dimitri (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kokonaiskuva kansainvälisen liiketoiminnan edellytyksistä. Kansainvälistymistä lähestytään pääasiassa liiketoimintakriittisen B2B-SaaS-palvelun myymisen näkökulmasta. Tutkimuksessa ...
    • B2B-sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen 

      Jouppi, Anna (2020)
      Sähköpostimarkkinointi on oleellinen osa nykypäivän yritysten välistä markkinointia. Se on edullista ja tavoittaa suuren joukon ihmisiä ympäri maailmaa. Kuitenkin huonosti suunniteltuna ja toteutettuna se voi antaa jopa ...
    • B2B-vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen teknologia-alan yrityksessä 

      Räsänen, Emma (2022)
      Opinnäytetyössä tutkittiin B2B-vaikuttajamarkkinointia ilmiönä yrityksen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä B2B-vaikuttajamarkkinointi on ja miten sitä voidaan B2B-yrityksessä hyödyntää. Opinnäytetyön ...
    • B2B-yritysten asiakastiedon hyödyntäminen markkinoinnissa 

      Tuomainen, Joona (2021)
      Tutkimuksen tavoitteena oli kerätä̈ uutta tietoa suomalaisten B2B-yritysten markkinoinnista ja asiakastietodatan hyödyntämisestä̈. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä̈ toimeksiantajana toimineen markkinointipalvelutoimisto ...
    • B2B-yritysten sosiaalisen median palvelupaketin kehittäminen 

      Pietiläinen, Anna (2019)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia liidien eli potentiaalisten asiakkaiden generointia sosiaalisesta mediasta B2B-yrityksissä ja kehittää toimeksiantajayrityksen B2B-yrityksille suunnattua sosiaalisen median ...
    • BAANA BAANA! : Baana-ilmiön luominen ja Baana Travelsin liiketoimintasuunnitelma 

      Deb, Juho (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli auttaa tuoretta matkatoimistoa Baana Travelsia luomaan itsestään tunnettu ilmiö ja kehittämään yritykselle mahdollisimman hyvä liiketoimintasuunnitelma, joka ohjaa sitä kohti menestyvää ...
    • Bac track-lannerangan traktiohoito alaselkäpotilaiden kotikuntoutuksessa 

      Kalliokoski, Hanna (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 02.09.2010)
      Low back pain is a remarkably large part of the national health problems. Prolongation of the symptoms causes incapacity to work as well as economic burdens for the individual person and society. Traction has a long history ...
    • Bachia improten : Tyylivapaa improvisointi klassisen musiikin kontekstissa 

      Hallikainen, Lauri (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
      Improvisointi on ollut marginaalinen taito klassisen musiikin kentällä jo toista vuosisataa. Tänä päivänä Suomen musiikkilaitoksissa vain harvat klassisen musiikin soiton- tai laulunopettajat omaavat kyvyn improvisoida, ...
    • Background Study for Operation Development : Case Kuljetus Eklöf Oy 

      Horvath, Veronika (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
      The thesis was done for Kuljetus Eklöf Oy (and its daughter company, the Hungary based Transport Eklöf Kft), to find out whether an implemented quality management system would increase the competitiveness of the company. ...
    • Badamtsum, rytmiharjoituksia 4-6-vuotiaille lapsille rumputuntien yksityistunneille 

      Laukola, Karoliina (2019)
      Kehittämistyön taustalla oli tarve harjoitusmateriaalille, joka soveltuisi 4-6- vuotiaille lapsille suunnatuille yksityisille rumputunneille. Tarve muodostui työelämässä koettuun ilmiöön, jossa yhä nuoremmat lapset tulevat ...
    • Bakteeriperäiset ihoinfektiot sairaanhoitajan vastaanotolla : Kirjallisuuskatsaus 

      Huuha-Hyvärinen, Heidi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Ihosairauksien kirjo on hyvin laaja ja monesti eri ihotautien tunnistaminen toisis-taan on hankalaa. Perusterveydenhuollossa joka kolmannella potilaalla on ihosairaus ja noin puolella vastaanotolle tulevista ihotautipotilaista ...