Haku
Viitteet 1-10 / 10
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
The effects of the Facebook algorithm change on social media advertising and content marketing Case: Osuuskauppa Keskimaa
(2018)
The social media giant Facebook has changed its news feed order, also known as
algorithm, many times. The algorithm published in 2018, prefers posts of friends over
public posts, which lowers the visibility of public ...
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...
Uudelleenmarkkinointi Facebookissa : Case: Ryhtivaljaat.fi
(2019)
Sosiaalinen media on edelleen maailmanlaajuisesti kasvussa oleva trendi. Kuluttajien siirryttyä sinne, seurasivat myös yritykset perässä. Suosituimpiin sosiaalisen median kanaviin kuuluvat Facebook ja Instagram tarjoavat ...
Yrityksen uusasiakashankinta ja sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa Case: WayOut Oy S4MPO
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen kohteena oli verkossa pelattavan pakohuonepelin uusasiakashankinta sekä sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville potentiaalisten asiakkaiden ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen milleniaaleille: case: Likkojen Lenkki / Tapahtumatuotanto Voltti Oy
(2022)
Työn aihe tuli toimeksiantona Tapahtumatuotanto Voltilta. He halusivat parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta ja houkutella tapahtumaansa lisää milleniaaleja. Työn lopullisena tavoitteena oli löytää ratkaisuja, miten ...
Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy
(2022)
Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
Sosiaalisen median algoritmit : Tavoittavan julkaisun resepti urheiluseuralle
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona jyväskyläläiselle lentopallon ja beach volleyn erikoisseuralle JyväsLentis ry:lle. Seuran sisällä on noussut tarve kehittää seuran sosiaalisen median julkaisuja paremmin seuraajia ...
Yritysten kokemuksia konversiopohjaisesta Facebook-mainonnasta
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yritysten kokemuksia konversiopohjaisesta Facebook-mainonnasta. Opinnäytetyötä varten tehdyn tutkimuksen toimeksiantaja oli MIAMI Performance Agency. Tutkimuksella kartoitettiin ...