Haku
Viitteet 1-10 / 20
Achievements and Challenges of Open and Distance Learning Development in Nepal
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
The Teacher Preparation Programme through ODL Mode for Enhancing Quality in Education (TPP-Nepal Project), running from 2017 to 2020, was carried out by Finnish universities of applied sciences in Jyväskylä (JAMK) and ...
Virtaa ja voimaa nuorille! : Nuorten ryhmätoiminta työelämätaitojen, osallisuuden ja aktiivisuuden vahvistajana
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2019)
ViVo - Virtaa ja voimaa nuorille! -hankkeessa vahvistettiin Saarijärven ja Jyväskylän alueiden nuorten työelämätaitoja, aktiivisuutta ja osallisuutta kokeilevan ryhmätoiminnan keinoin. Hanke toteutettiin 1.9.2017–31.5.2019 ...
Koulutuksen kehittämisen katsaus 2020 : Uudistuva korkeakoulutus ja digitaalinen palveluympäristö
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2021)
JAMKin koulutuksen kehittämisen katsauksiin on koottu vuodesta 2014 lähtien esimerkkejä korkeakoulun pedagogisesta kehittämisestä. Tämä sarjan seitsemäs katsaus julkaistaan teemalla Uudistuva korkeakoulutus ja digitaalinen ...
Yhteisömuusikko
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2019)
Musiikki lisää hyvinvointiamme. Musiikin tuominen osaksi ihmisten ja yhteisöjen arkea vaatii kuitenkin tekijänsä. Tähän pohjautuen lukuvuonna 2017–18 Jyväskylän ammattikorkeakoulun musiikin tutkinto-ohjelmassa toteutettiin ...
Kohti oppimisen uutta ekosysteemiä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Attracting Global Talents – FINNIPS network’s ten years of enhancing internationalisation
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2019)
The fourth publication of the Finnish Network for International Programmes (FINNIPS) is a celebration of the ten years of cooperation conducted within the network. Since the end of 2009, Finnish Universities of Applied ...
Koulutuksen kehittämisen katsaus 2018 : Verkostoilla joustavuutta ja laatua opintoihin
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2019)
JAMKin koulutuksen kehittämisen katsauksiin on koottu vuodesta 2014 saakka esimerkkejä korkeakoulun pedagogisesta kehittämisestä. Tässä sarjan viidennessä julkaisussa pureudutaan käytännönläheisesti kärkihankkeiden, verkosto- ...
Does the tandem approach work : Research on the experimentation testing the professional development model for tutors in work-based learning in the Baltic countries
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Work-based learning (WBL) is a key development area in Vocational Education and Training in (VET) in Europe. The European policy objectives in ET2020 raise work-based learning in all its forms as one of the focus areas. ...
Meillä on vientiä! : Kansainvälistymistä verkostoyhteistyöllä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2019)
Suomi on Euroopan unionin pohjoisin maatalousmaa, jolle kylmä talvi ja lyhyt kasvukausi tuovat omat haasteensa mutta myös etunsa elintarviketuotannossa. Suomalaisen ruoan valtteina pidetään puhtautta, tuoteturvallisuutta ...
Koulutuksen kehittämisen katsaus 2019 : ELO JAMKissa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
JAMKin koulutuksen kehittämisen katsauksiin on koottu vuodesta 2014 saakka esimerkkejä korkeakoulun pedagogisesta kehittämisestä. Tässä sarjan kuudennessa julkaisussa luodaan katsausta JAMKin elinikäisen oppimisen (ELO) ...