Haku
Viitteet 1-10 / 200
Kotimaisten aktiviteettiyritysten tyytyväisyys ja tarpeet sähköisiin järjestelmiin
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kotimaisten matkailualan aktiviteettipalveluja tarjoavien yritysten tyytyväisyys ja tarpeet sähköisiin järjestelmiin. Tavoitteena oli selvittää kvantitatiivisen tutkimuksen avulla, ...
BioVirrat lämmittää metsähakkeella : Case Killinkoski: Alueellisen metsähakkeeseen painottuvan kaukolämpöverkon selvitystyö
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Virtain kaupunki on tehnyt määrätietoista työtä uusiutuvan energian käytön lisäämiseksi ja samalla fossiilisten polttoaineiden käytön vähentämiseksi. BioVirrat-strategian mukaisesti kaupungin keskustan alueella toimiva ...
Elinvoimaa kyläkauppaan lähiruoalla : Case: Kosken Kauppa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Työn tilaajana toimi Hankasalmella, Venekosken kylässä toimintaansa harjoittava kyläkauppa, toiminimeltään Kosken Kauppa Jari Ihalainen. Työn tavoitteena oli selvittää Kosken Kaupan asiakaskunnan ja alueen lähiruoan ...
Yritysasiakkaiden näkemyksiä pankkipalveluiden saatavuudesta : Case: Asiointikanavat ja aukioloajat
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Nordean Helsingin yritysalueen asiakkaiden mielipiteitä ja näkemyksiä palveluiden saatavuudesta asiointikanavien ja aukioloaikojen kannalta. Tutkimuksessa selvitettiin asiakkaiden ...
Kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät kosmetiikkaliikkeessä : Case: The Body Shop Jyväskylä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajan ostopäätökseen kosmetiikkaliikkeessä. Tavoitteena oli tutkia, mitkä ostopäätöksen taustalla olevista tekijöistä vaikuttavat eniten ostopäätöksen ...
Asiakkaiden käyttämät markkinointiviestintäkanavat vakuutusalalla
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millainen on Fennian Keskisen alueen konttoreilla asioiva kotitalousvakuutusten asiakaskunta ja mitä viestintäkanavia alueen asiakkaat seuraavat halutessaan tietoa vakuutusasioista. ...
Measuring dimensions of brand equity among a brand's potential target audience : Case: Brothers, Jyväskylä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
The aim of this thesis was to study the dimensions of brand equity of a menswear company, Brothers, located in Jyväskylä. The study was conducted among the company’s potential target audience. The aim of the research was ...
Imetysohjauskysely 3-4 kuukauden ikäisten lasten äideille
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Suomessa täysimetystä suositellaan kuuden kuukauden ikään asti ja kiinteiden ruokien ohella imetystä tulisi jatkaa vuoden ikään asti. Täysimetys kuuden kuukauden ikään asti on suosituksesta huolimatta vähäistä. Suomessa ...
Tehokkaimpien markkinointi- ja jakelukanavien kartoittaminen matkailuyritykselle
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Työn ensisijaisena tavoitteena oli kartoittaa tehokkaimmat markkinointi- ja jakelukanavat Savutuvan Apajan eri asiakassegmenteille. Tutkimuksessa selvitettiin, miten paljon kukin segmentti käyttää eri markkinointi- ja ...
Eläinaineksen muutokset Mäntyniemen tilalla 1987-2014
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Naudanlihantuotannon vähentyminen ja keskittyminen suurempiin tuotantoyksiköihin on saanut kehittyvät tilat tekemään paljon uudistuksia tuotantoonsa viimeisen 25 vuoden aikana.
Opinnäytetyön tilaajana toimi Mäntyniemen ...