Haku
Viitteet 1-10 / 42
Kuluttajien näkemys Ale Pupi Jyväskylän imagosta
(2019)
Ale Pupi Jyväskylä on vuonna 2007 Jyväskylän keskustaan avattu aikuisille suunnattu eng-lantilaistyylinen pubi. Ravintolan kohderyhmää ovat 18–60-vuotiaat kaupunkilaiset, ja ravintolan toimintastrategia perustuu edullisiin ...
Valon kaupunki 2019 -tapahtuma lapsiperheen näkökulmasta
(2019)
Tutkimuksessa haluttiin selvittää lapsiperheiden asiakaskokemuksia vuoden 2019 Valon kaupunki -tapahtumasta ja löytää mahdollisesti kehityskohteita tulevia tapahtumia silmällä pitäen. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli ...
Asiakaslähtöinen sosiaalisen median markkinointi muotialan pk-yrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin sosiaalisen median käyttö voi tukea toimeksiantajayrityksen, La Mattan, markkinointiviestintää. Tutkimuksen nä-kökulmana oli asiakkaiden näkemykset siitä, ...
Vastuullinen sijoittaminen Nordeassa
(2019)
Tutkimuksen aihe syntyi vastuullisen sijoittamisen nousevan suosion ja sen
ajankohtaisuuden myötä. Vastuullisen sijoittamisen toteutumista Nordeassa on arvioitu
vähän. Tutkimuksen kohdeyrityksenä oli Nordea, mutta ...
Lisämyynnin kehittäminen asiakaspalvelijan näkökulmasta
(2019)
Tavoitteena oli tutkia lisämyynnin merkitystä asiakaspalvelijalle ja selvittää, miten siinä voi kehittyä. Tehtävänä oli löytää asiakaspalvelijan mielipiteitä lisämyynnistä, saada kehitysideoita toimeksiantajalle ja selvittää, ...
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Datan visualisointi, Monitorointi-ohjelmiston kattavuus visualisointiohjelmistona
(2019)
Datan määrä ja sen merkitys kasvaa jatkuvasti sekä kiihtyvästi ympärillämme. Nykyään käytännössä jokainen yritys tuottaa ja myöskin tarvitsee dataa toimiakseen kannattavasti. Yritysten tavat käsitellä dataa vaihtelevat ...
Arvot rekrytointikumppanin valinnassa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millainen vaikutus toimeksiantajan asiakasyritysten arvopohjalla on rekrytointikumppanin, eli henkilöstöpalveluyrityksen, valinnassa, kun yhteistyötä tehdään vuokratyövoimaan liittyen. ...
Matkailualan yhteiskunnallisten yritysten perustamisen syyt
(2019)
Matkailu- ja palveluala on keskeinen ja kehittyvä ala, jonka osuus maailman taloudesta on merkittävä. Vastuullisuuden käsite on tärkeä termi alan kehityksessä. Sosiaalisesti, taloudellisesti ja ekologisesti vastuullisessa ...