Haku
Viitteet 1-6 / 6
”Se ei ole tietotekniikan opetusta koulussa, vaan se on tietotekniikan hyödyntämistä elämässä" : verkko-oppimisen strateginen johtaminen ja kehittäminen 2015
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä raportissa tarkastellaan, millaisia johtamis- ja kehittämishaasteita tieto- ja viestintätekniikan (TVT) opetuskäytön nopea lisääntyminen on tuonut oppilaitoksiin mukanaan ja millaisia ratkaisuja näihin haasteisiin ...
Katsaus verkko-oppimisen johtamisen ja kehittämisen nykytilan kirjallisuuteen : verkko-oppimisen strateginen johtaminen ja kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön kysymykset liittyvät laajemmin oppilaitosten
toimintaan: kuinka kehitetään opettajien digi-osaamista ja virtuaalioppimisympäristöjen monipuolista käyttöä, kuinka taataan oikea-aikainen ...
Monitoimisuus haastaa koulutuksen : uudistuvaa pedagogiikkaa ja TKI-toimintaa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
”Monitoimisuus haastaa koulutuksen: uudistuvaa pedagogiikkaa ja TKI-toimintaa” -verkkojulkaisu koostuu syksyllä 2014 Jyväskylän ammattikorkeakoulussa järjestettyjen AMK- ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivien esityksiin ...
Tienraivaajan roolissa: restonomikoulutus palvelujen uudistajana: koulutusohjelman ristiinarviointiraportti
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010-09-24)
Jyväskylän ammattikorkeakoulussa käynnistyi vuoden 2004 alussa koulutusalojen
vuorovaikutteiseen ja keskinäiseen, kehittävään keskusteluun perustuva koulutusohjelmien ristiinarviointi osana korkeakoulun laatujärjestelmää. ...
Matkalla monikulttuuriseen hoitotyöhön: koulutusohjelman ristiinarviontiraportti
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJyväskylä Polytechnic, 2010-09-24)
Jyväskylän ammattikorkeakoulussa käynnistyi vuoden 2004 alussa koulutusalojen
vuorovaikutukseen ja keskinäiseen palautteeseen perustuva koulutusohjelmien ristiinarviointi osana korkeakoulun laatujärjestelmää.
Ensimmäisenä ...
Kohti ICT-Tradenomia: haasteena kouluttaminen korkea-asteen yhdistelmäammattiin: koulutusohjelmien ristiinarviointiraportti
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010-09-24)
Pitkäaikaisen kansainvälisen kokemuksen mukaan eri alojen välinen vuorovaikutus ja keskinäinen palaute korkeakoulun sisällä voi johtaa poikkeuksellisen hedelmälliseen institutionaaliseen oppimisen ja kehittymisen prosessiin. ...