Haku
Viitteet 1-7 / 7
”Se ei ole tietotekniikan opetusta koulussa, vaan se on tietotekniikan hyödyntämistä elämässä" : verkko-oppimisen strateginen johtaminen ja kehittäminen 2015
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä raportissa tarkastellaan, millaisia johtamis- ja kehittämishaasteita tieto- ja viestintätekniikan (TVT) opetuskäytön nopea lisääntyminen on tuonut oppilaitoksiin mukanaan ja millaisia ratkaisuja näihin haasteisiin ...
Katsaus verkko-oppimisen johtamisen ja kehittämisen nykytilan kirjallisuuteen : verkko-oppimisen strateginen johtaminen ja kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön kysymykset liittyvät laajemmin oppilaitosten
toimintaan: kuinka kehitetään opettajien digi-osaamista ja virtuaalioppimisympäristöjen monipuolista käyttöä, kuinka taataan oikea-aikainen ...
Monitoimisuus haastaa koulutuksen : uudistuvaa pedagogiikkaa ja TKI-toimintaa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
”Monitoimisuus haastaa koulutuksen: uudistuvaa pedagogiikkaa ja TKI-toimintaa” -verkkojulkaisu koostuu syksyllä 2014 Jyväskylän ammattikorkeakoulussa järjestettyjen AMK- ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivien esityksiin ...
Matkalla monikulttuuriseen hoitotyöhön: koulutusohjelman ristiinarviontiraportti
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJyväskylä Polytechnic, 2010-09-24)
Jyväskylän ammattikorkeakoulussa käynnistyi vuoden 2004 alussa koulutusalojen
vuorovaikutukseen ja keskinäiseen palautteeseen perustuva koulutusohjelmien ristiinarviointi osana korkeakoulun laatujärjestelmää.
Ensimmäisenä ...
Tienraivaajan roolissa: restonomikoulutus palvelujen uudistajana: koulutusohjelman ristiinarviointiraportti
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010-09-24)
Jyväskylän ammattikorkeakoulussa käynnistyi vuoden 2004 alussa koulutusalojen
vuorovaikutteiseen ja keskinäiseen, kehittävään keskusteluun perustuva koulutusohjelmien ristiinarviointi osana korkeakoulun laatujärjestelmää. ...
Kohti ICT-Tradenomia: haasteena kouluttaminen korkea-asteen yhdistelmäammattiin: koulutusohjelmien ristiinarviointiraportti
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010-09-24)
Pitkäaikaisen kansainvälisen kokemuksen mukaan eri alojen välinen vuorovaikutus ja keskinäinen palaute korkeakoulun sisällä voi johtaa poikkeuksellisen hedelmälliseen institutionaaliseen oppimisen ja kehittymisen prosessiin. ...
Ompelualan opettajankoulutuksesta kansainväliseen kehittämistyöhön : Jyväskylän ammatillisen opettajankoulutuksen tarinallinen historia 1962–2012
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2022)
Julkaisu jakaantuu neljään erilaiseen kokonaisuuteen. Ensin siinä tarkastellaan niitä edellytyksiä, jotka loivat pohjan ammatillisen opettajankoulutuksen tarpeelle. Kyseessä oli vuosikymmeniä kestänyt prosessi, jonka ...