Haku
Viitteet 1-10 / 26
Achievements and Challenges of Open and Distance Learning Development in Nepal
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
The Teacher Preparation Programme through ODL Mode for Enhancing Quality in Education (TPP-Nepal Project), running from 2017 to 2020, was carried out by Finnish universities of applied sciences in Jyväskylä (JAMK) and ...
Kotouttamisen prosessit haltuun : Keskisuomalaisiin kuntiin suuntautuneen maahanmuuttotyön kehittämisen arviointi
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Kotopaikka – Kotouttamisen paikalliset prosessit haltuun -hankkeen (ESR, 1.3.2017–31.7.2019) tavoitteena oli kehittää maahanmuuttajia ohjaavien toimijoiden monikulttuurisuusosaamista ja verkostoitumista sekä tukea ...
Koulutuksen kehittämisen katsaus 2019 : ELO JAMKissa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
JAMKin koulutuksen kehittämisen katsauksiin on koottu vuodesta 2014 saakka esimerkkejä korkeakoulun pedagogisesta kehittämisestä. Tässä sarjan kuudennessa julkaisussa luodaan katsausta JAMKin elinikäisen oppimisen (ELO) ...
Kohti oppimista tukevaa oppimisanalytiikkaa ammattikorkeakouluissa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Oppimisanalytiikka on yksi koulutuksen kentän uusista tutkimuskohteista. Kansainvälisessä tutkimuksessa oppimisanalytiikkaa on usein lähestytty datalähtöisesti ja hallinnon tarpeita kuunnellen. Oppimisen kannalta ...
Suomalaisen musiikkikampuksen itsearvionti
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Suomalaisen musiikkikampuksen itsearviointi toteutettiin vuosina 2018–2019. Itsearvioinnin lähtökohtina toimivat EduFutura Jyväskylä yhteistyön tavoitteet, Suomalaisen musiikkikampuksen strategia 2017–2025 ja Kansallisen ...
Uudet bio- ja kierrätyspohjaiset tekstiilimateriaalit ja niiden ominaisuuksien testaaminen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Tekstiiliteollisuus on globaalisti toiseksi eniten luonnonvaroja kuluttava toimiala ja tuottaa valtavan määrän jätettä. Viimeistään vuonna 2025 Euroopan Unionin jäsenmaiden on erilliskerättävä tekstiilijäte ja sille on ...
Digimylly : Opas mobiiliin tiedonjakamiseen ja vertaisoppimiseen verkossa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Maatalousyrittäjien tiedontarve on muuttunut enemmän perustiedosta täsmälliseen tietoon, monialaiseen yhteistyöhön ja verkostoitumiseen asiantuntijoiden ja toisten yrittäjien kanssa joustavasti työn ohessa. Tämän takia on ...
Tulevaisuuden opettajuus
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Julkaisu lähestyy ammatillista opettajuutta, opetusta ja oppimista neljällä teemalla: opettajuus ammatillisen koulutuksen muutoksessa, laajenevat oppimisympäristöt, erityisyyden äärellä ja koulutuksen tulevaisuutta ...
Finnish Entrepreneurs – From Freedom of Occupation to the Entrepreneurial Society
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
This textbook describes the history of Finnish entrepreneurs and entrepreneurship from the mid19th century to the present. The book presents an informative analysis of the development of entrepreneurship and provides ...
Does the tandem approach work : Research on the experimentation testing the professional development model for tutors in work-based learning in the Baltic countries
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2020)
Work-based learning (WBL) is a key development area in Vocational Education and Training in (VET) in Europe. The European policy objectives in ET2020 raise work-based learning in all its forms as one of the focus areas. ...