Haku
Viitteet 1-8 / 8
Clinical reasoning and critical reflection in physiotherapists' examinations of patients with low back pain in its early phase : a qualitative study from physiotherapists' point of view
(Taylor & Francis, 2017)
Aim: The aim of this study was to deepen the current understanding of physiotherapists’ decision-making process and more specifically, to investigate their reflections on their clinical reasoning when examining low back ...
Some experiences of implementing the concept of flipped classroom in the field of engineering
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
The new curriculum for schools in Finland urges the teachers to use different applications of modern technology in teaching. The aim of this is not only to enhance students’ technical skills and provide them with skills ...
Kestävä tulevaisuus työelämässä olevien ammatillisten opettajaopiskelijoiden näkökulmasta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2022)
Tutkimuksessa tarkastellaan oppilaitosten ulkopuolella toimivien ammatillisten opettajaopiskelijoiden näkemyksiä kestävästä tulevaisuudesta. Aineisto kerättiin kevään 2021 aikana haastattelemalla ammatillisten opettajako ...
Liikunnanohjaustyötä tekevien työhyvinvointia vahvistavat tekijät itsemääräämisteorian viitekehyksessä
(Liikuntatieteellinen seura, 2024)
Liikuntapalveluiden käyttäjälähtöinen kehittäminen – tapaustutkimuksena pienten lasten äidit
(Liikuntatieteellinen seura, 2019)
Tutkimus tarkastelee käyttäjälähtöisen palveluinnovaatioprosessin hyödyntämistä liikuntapalveluiden kehittämisessä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaista tietoa käyttäjälähtöinen palveluinnovaatioprosessin ...
Physiotherapists’ experiences of direct access for clients with musculoskeletal pain and dysfunction : a qualitative study
(2019)
Aims: The aim of this study was to qualitatively analyse physiotherapists’ experiences and perspectives for delivering services directly, without prescription or referral, for clients with musculoskeletal pain or dysfunction. ...
Mitä ovat oppimisen ekosysteemit?
(Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö - OKKA-säätiö, 2019)
Oppimisen ekosysteemin käsitettä on alettu käyttää viime aikoina yhä useammin puhuttaessa koulutuksen ja työelämän yhteistyöverkostoista. Ekosysteemin määrittely jää kuitenkin usein avoimeksi. Tarkoituksemme on tässä ...
Student Teachers’ Video-Assisted Collaborative Reflections of Socio-Emotional Experiences During Teaching Practicum
(Frontiers Media SA, 2022)
This study explores video as a tool for student teachers in reflecting upon their own teaching practice. The particular interest is in exploring, what kind of socio-emotional experiences did the student teachers describe ...