Haku
Viitteet 1-5 / 5
Mitä mieltä muskarissa? : Alle kouluikäisten musiikin harrastaminen uuden aivotutkimuksen näkökulmasta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Musiikin merkitys on viime aikoina noussut laajasti esille kognitiotieteen yhtenä tutkimuskohteena. Mielenkiintoa on herättänyt etenkin muusikoiden auditiivisen hahmottamisen kehitys. Musiikin merkitys ulkomusiikillisten ...
Soitto on iloni ja työni : Soitonopettajan monta tapaa auttaa musiikilla
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka musiikkioppilaitoksen opettaja toimii musiikillisessa avustustyössä ja käyttää siinä ammatillista osaamistaan. Opettajan työskentelyn motivaatiota tutkittiin käyttäen hyväksi ...
Musiikillinen iltapäivätoiminta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2009)
Aloitin Vuosaaren musiikkikoulun iltapäivätoiminnan opettajana syksyllä 2008. Vuosaaren musiikkikoulu järjestää lähiympäristön koulujen ensimmäisen luokan oppilaille musiikkipainotteista iltapäivätoimintaa. Opinnäytteeni ...
Luovien työtapojen käyttö klassisen musiikin perusteiden alkeisopetuksessa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Tulevat muutokset ja havaintomme musiikin perusteiden (mupe) opetuksessa ilmenevistä kehityskohteista inspiroivat meitä pohtimaan, kuinka musiikin perusteiden opetusta voisi klassisella puolella päivittää. Uusi opetussuunnitelma ...
Digital Music in Turbulence : Searching for EU-driven solutions for a working copyright system in music
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
The music industry is experiencing very turbulent times. The modern technologies have brought new possibilities for independent users to access, modify and redistribute digital music in ways that were not even imagined ...