Haku
Viitteet 1-10 / 37
Subscription-based music streaming services and digital marketing : Exploring consumer engagement through values
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
The recent changes in digital technology have expanded consumption habits across the globe. This has also been the case for the music industry. Digital music platforms, such as streaming services, offer licensed usage for ...
Live music and culture-comparing show booking business in Finland and China
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
China is an opening market not only in terms of economy but also of culture, especially in the live music business which is developing rapidly. Finland, on the other hand, has a great number of qualified musicians who are ...
Marketing plan for "Twibfy" iOS application
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Mobile application industry is growing at a significant rate and all forecasts are agreeing on the fact that the growth will continue in the foreseeable future. Due to a low entrance barrier and, hence, ever-growing amount ...
Animatricks Film Festival 2015 : A Marketing Plan
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
The goal of the bachelor’s thesis was to create an efficient and implementable marketing plan for the Animatricks Film Festival 2015. The Animatricks Film Festival is an annual animation-related festival held in Helsinki, ...
Absoluuttinen sävelkorva muusikon työkaluna : Hyödyt ja haitat instrumentin harjoittamisessa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Onko absoluuttinen sävelkorva muusikkoa hyödyttävä vai haittaava asia? Mielipiteet asian suhteen vaihtelevat äärilaidasta toiseen ja asian todistelua molemmilta näkökannoilta kuulee usein. Mitä sanovat ne, joilla absoluuttisen ...
Merchandising in Music Industry : The Future Trends and Expectations of Merchandising in Finland
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Merchandising is playing greater role in the music business than ever before. The technological developments and changes in consumer behaviour during the recent years have made record companies seek profits from different ...
Isämuskari : Sisäpiirivitsistä isien suosikiksi
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Isien osallistumisen vähyys lasten musiikkiharrastukseen on käytännössä havaittava valitettava ilmiö. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kyselyn avulla selvittää syitä isien osallistumisaktiivisuudelle ja mahdollisia keinoja ...
Investigation of street culture events in Central Finland
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
This thesis examined street culture and street culture events in Central Finland. The study was conducted as a survey which the author spread over the Internet for people to answer. The target group’s age varied from 10 ...
Laulajan esiintymisjännitys : Ilmeneminen ja hallintakeinot
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia laulajien jännitysoireiden ilmenemistä ja tuoda ilmi kyseisen kohderyhmän käyttämiä hallintakeinoja. Käytin tutkimuksen tiedonkeruutapana kyselyä. Kyselyn otanta rajoittui pop/jazz ...
The Finance and Promotion of Documentary Films : Case Because of Who I Am
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
The bachelor thesis gives an overview on financing paths available for German filmmakers. The thesis was conducted by “Supermarket Medien GmbH” in the form of project development. The main goals of the work were to define ...