Haku
Viitteet 1-10 / 31
Reisiintaputtelijat : Rumpujen soittamisen harjoitteleminen ilman rumpusettiä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Tavoitteena oli tutkia laadullisen tutkimuksen avulla miten rumpalit pystyvät kehittämään soittotekniikkaansa ilman rumpusettiä, harjoitus-padia tai rumpukapuloita. Lisäksi tavoite oli tutkia mitkä tekijät vaikuttavat ...
Työ tekijäänsä opettaa : Pianopedagogien näkemyksiä instrumenttididaktiikasta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Pianonsoiton instrumenttididaktiikkaa on tutkittu vähän ja sen opetuksen sisällöissä ei ole yhtenäisiä käytäntöjä. Oppiaine on kuitenkin musiikkipedagogille ammattitaidon kehittymisen kannalta tärkeä. Tutkimuksen tarkoituksena ...
Erilaiset oppijat laulunopetuksessa : Käytännön vinkkejä ADHD-oireisen oppilaan kohtaamiseen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, minkälaisia asioita laulunopettajan tulisi ottaa huomioon kohdatessaan oppilaan, jolla on diagnosoitu ADHD. Tavoitteena oli saada työelämässä olevilta laulunopettajilta näkemyksiä ...
Ääntelyä yhdessä : Ryhmäopetuksen kehittäminen pop/jazz-laulun sivuinstrumenttiopetuksessa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia malli laulun ryhmäopetuksesta Jyväskylän ammattikorkeakoulun musiikin tutkinto-ohjelman pop/jazz-laulun sivuinstrumenttiopetukseen. Sivuinstrumenttiopetuksessa ongelmana on vähäiset ...
Online Video as a Marketing Tool : A quantitative survey on video marketing habits
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
The rapid development of high-speed mobile networks and mobile device technology have led to an immense growth of online video content. As consumers spend more and more time with online video, marketing of goods and services ...
Real Book -nuotti haltuun : Materiaalia aloittelevalle jazz-pianistille
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Real Book -nuotin oppimiseen vaadittavia tietoja ja taitoja jazz-pianistin näkökulmasta, sekä koostaa jazz-pianon itseopiskeluun soveltuva materiaalipaketti. Teoriaosuus koostui ...
Musiikkiharrastus, hyvinvointi ja soittamisen ilo! : Ideoita viulunsoitonopetukseen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Viulu on yksi haastavimmista ja suosituimmista instrumenteista klassisessa musiikissa. Viulunsoitto vaatii ahkeraa ja kurinalaista harjoittelua. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää vinkkejä positiivisen oppimiskokemuksen ...
Nokkahuilu – Hoveista muskareihin : Ideoita varhaisiän musiikinopettajille
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Vaikka nokkahuilu on monille tuttu soitin alakoulun musiikintunneilta, valitettavasti harva tietää, kuinka monipuolinen soitin nokkahuilu oikeastaan on. Opinnäytetyön tavoite oli antaa soitintuntemusta nokkahuilusta ja ...
Selvitys opettajien asenteista ryhmäopetusta kohtaan klassisen musiikin instrumenttiopetuksessa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää opettajien asenteita instrumenttiopetuksen ryhmäopetusta
kohtaan. Soitonopetus on jo vuosi satojen ajan toteutunut henkilökohtaisina soittotunteina, mutta ryhmäopetus lisääntyy ...
Positiivinen psykologia laulunopetuksen innoittajana : Tavoitteena kokonaisvaltainen, innostava, oppilaalle merkityksellinen laulunopetus
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Tavoite oli tutkia positiivisen psykologian ja positiivisen pedagogiikan ydinperiaatteita ja niiden soveltamismahdollisuuksia laulunopetukseen. Idea syntyi mielenkiinnosta tarkastella laulunopetusta positiivisen psykologian ...