Haku
Viitteet 1-5 / 5
Teknologia perinteiden rinnalla : Musiikkikasvatusteknologia yksilösoittotunneilla nyt ja tulevaisuudessa
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa musiikkikasvatusteknologian käyttöä ja sen tulevaisuutta
yksilösoittotunneilla Suomen musiikkioppilaitoksissa. Neljällä tutkimuskysymyksellä
oli tarkoitus saada selville, kuinka ...
Pedagoginen tori ja kahvila: Tilaa vuorovaikutukselle ja kehittämiselle instrumenttiopettajien työssä
(2021)
Tiivistelmä
Instrumenttiopettajien työ on yksinäistä - vailla aktiivisen pedagogisen vuorovaikutuksen ja -peilaamisen kenttää. Alalle ei ole jalkautettu osallistavaa kehittämistyötä eikä vapaamuotoiselle luovalle ...
Pelillisyys peruskoulun musiikinopetuksessa:Seppo-peli MDA-mallin avulla tarkasteltuna Katja Koivisto Opinnäytetyö Kesäkuu
(2019)
Vuonna 2017 käyttöönotettu perusopetuksen uusi opetussuunnitelma ohjaa opetusta ja opetusmenetelmiä kohti pelillisyyttä. Pelien liittäminen osaksi kouluopetusta mahdollistaa oppimisympäristöjen laajenemisen perinteisestä ...
Musiikkipedagogin kirja 2.0: e-kirjan käyttö instrumenttiopetuksessa
(2021)
Mikä on e-kirja ja miten sitä voi käyttää opetuksessa – tai miten opettaja itse voi julkaista oman opetusmateriaalinsa sähköisessä muodossa, eli e-kirjana. Puhuttaessa e-kirjasta monen mielenyhtymät ajautuvat ...
Kulttuurihyvinvointi Sulkavan kunnassa: kysely kuntalaisten näkemyksistä ja kokemuksista kunnan tämänhetkisistä palveluista
(2023)
Tämän musiikkipedagogiikan ylemmän amk opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Sulkavan kunnan
kulttuuritoimintaa. Tavoitteena oli selvittää, millainen kulttuuritoiminnan tilanne on tällä hetkellä Sulkavan
kunnassa. ...