Haku
Viitteet 1-10 / 41
Jalkapalloseuran brändi-imago kannattajien kokemana
(2021)
Tutkimuksen toimeksiantajana toimi FC TPS Turku Oy TPS on turkulainen jalkapalloseura, joka on perustettu vuonna 1922. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen on TPS:n brändi-imago ja mistä asioista se koostuu ...
Sosiaalisen median vaikuttajien vaikutus Z-sukupolven brändimielikuvaan
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median vaikuttajien merkitystä Z-sukupolven brändimielikuvaan. Tavoitteena oli selvittää, että miten sosiaalisen median vaikuttajat muuttavat brändimielikuvaa, voiko uusia mielikuvia ...
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Jyvässeudun Taksiautot Oy:n brändi-imago asiakkaan näkökulmasta
(2020)
Taksilain muututtua vuonna 2018, kilpailu alalla alkoi. Tämä on johtanut siihen, että taksiyritysten on täytynyt alkaa panostamaan myös brändi-imagoonsa, jotta he erottuisivat kilpailijoista ja liiketoiminta pysyisi ...
Televisiomainoksen ja mainosmusiikin luomat mielikuvat : Case: Vaasan Oy
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, herättääkö toimeksiantajan televisiomainos ja sen mainosmusiikki niitä mielikuvia, joita yritys haluaa korostaa. Tavoitteena oli myös selvittää, miten musiikkia hyödynnetään osana ...
Sisäinen brändäys ja sen kehittäminen kouluorganisaatioissa
(2020)
Tavoitteenamme oli selvittää, miten brändi jalkautetaan onnistuneesti organisaation sisälle. Tutkimukseen kerättiin tietoa teorian, kyselyn ja asiantuntijahaastattelujen avulla. Toimeksiantaja on Tiimiakatemia, joka on ...
Brändin tunnettuuden lisääminen sosiaalisessa mediassa vaikuttajamarkkinoinnin avulla
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka tunnettu brändi Second Female on Suomessa
ja kuinka se pystyisi laajentamaan asiakaskuntaansa myös alle 30-vuotiaisiin. Tavoitteena
oli selvittää, kuinka brändi tavoittaisi ...
Xenith brändin tunnettuuden kasvattaminen Suomessa
(2019)
Xenith on tuotemerkki, joka valmistaa uuden suunnittelun omaavia varusteita amerikkalaiseen jalkapalloon. Varusteiden avulla pystytään vähentämään pelaajien päävaurioita pelikentillä.
Opinnäytetyön tavoitteena ...
Yleisurheilun brändi-imago Suomessa katsojien ja seuratoimijoiden kokemana
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mistä tekijöistä suomalaisen yleisurheilun brändi-imago muodostuu katsojien ja seuratoimijoiden kokemana. Tutkimuksella selvitettiin myös, mitä kanavia yleisurheilun seuraamiseen ...
Yritysasiakkaiden mielikuvat organisaatiobrändistä brändiuudistuksen jälkeen : Case: Aava & Bang Oy
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan yritysasiakkaiden mielikuvia organisaatiobrändistään brändiuudistuksen jälkeen. Tehtävänä oli löytää vastaukset asetettuihin tutkimuskysymyksiin: millaisia mielikuvia ...