Haku
Viitteet 1-10 / 32
Valon kaupunki -tapahtuman palvelutarjonnan kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä palveluita kuluttajat haluavat käyttää Valon kaupunki -tapahtuman aikana ja mitä toiveita heillä on tapahtuman aikaisen palvelutarjonnan suhteen. Aihe lähti liikkeelle siitä, ...
Verkosta löytyvän asiakaspalautteen vaikutus käytetyn auton ostopäätökseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia verkosta löytyvän asiakaspalautteen vaikutusta käytetyn auton ostopäätökseen. Samalla oli tarkoitus kartoittaa, mitä kanavia asiakkaat käyttävät palautteiden lukemiseen sekä ...
Katsojamäärien kasvattaminen jääkiekko-ottelutapahtumissa: Satunnaiskuluttajien aktivoiminen; Case Oy HIFK-Hockey Ab
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Oy HIFK-Hockey Ab. Työn tavoitteena oli tutkia HIFK:n jääkiekko-ottelutapahtumien satunnaiskuluttajia sekä heidän asenteitaan ja motiivejaan ottelutapahtumia kohtaan. Tutkimuksen ...
Occurrence and Utilization of Values in Online Marketing of a Sports Team
(2019)
Tutkimuksen ensisijainen tutkimusongelma oli inhimillisten arvojen esiintyminen ja hyödyntäminen verkkomarkkinoinnissa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kuinka hyvin katsojien arvot heijastuvat paikallisen ...
Osallistumispäätökseen vaikuttavat tekijät juoksutapahtumassa : Case: Finlandia Marathon
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia juoksutapahtumiin osallistuvien henkilöiden osallis-tumispäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Tavoitteena on tuottaa tietoa juoksutapahtumiin osallistuvien osallistumispäätösprosessista, ...
Foodien ostopäätösprosessi ja ostopäätösmotiivien muodostuminen : Ostopäätösmotiivien määrittely asiakasymmärryksen avulla
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä ymmärrystä suomalaisten intohimoisten ruokaharrastajien eli foodieiden käyttäytymisestä ravintolanvalintaa koskevissa ostopäätösprosesseissa tuoden ilmi myös ostopäätökseen johtavia ...
Markkina-alustan käytettävyyden vaikutus kuluttajien ostokäyttäytymiseen
(2023)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana oli markkina-alusta Hoofin. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia markkina-alustan käytettävyyteen liittyviä tekijöitä, eritoten/painottaen markkina-alustalla käytävän kaupan edistämistä. ...
Luontomatkailukohteen brändimielikuvan vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen : case Mäntyharju
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Mäntyharjun kunta, joka on Etelä-Savon maakunnassa sijaitseva kunta. Mäntyharju on tunnettu monista luontomatkailukohteistaan. Tutkimuksella haluttiin selvittää, mihin ja miten paljon ...
Asiakaskokemus verkossa: Chatbot vs. Chat
(2019)
The purpose of the research was to map out how a consumer’s customer experience could be enhanced in digital environments. The goal was to understand how customer’s digital buying process is influenced by different stages ...
Keskieurooppalaisen kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät sauna- ja spa-markkinoilla
(2022)
Tavoitteena työssä oli tutkia keskieurooppalaisen kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä sauna- ja spa-markkinoilla. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Harvia Oyj:n kanssa. Harvia on yksi maailman johtavista ...