Haku
Viitteet 1-10 / 29
Opiskelija-asiakkaiden ostomotivaatio ja tavoitettavuus. Case: JYP Jyväskylä Oy
(2021)
Tutkimus toteutettiin, koska toimeksiantaja jääkiekkoyhtiö JYP Jyväskylä Oy ei tiennyt
kuinka hyvin he tavoittivat opiskelijoista koostuvaa asiakasryhmäänsä, eivätkä täten kyenneet tekemään perusteltuja ratkaisuja tämän ...
Satunnaista työtä tekevän työntekijän motivointi
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mikä motivoi satunnaista työtä tekeviä työntekijöitä. Tutkimus toteutettiin markkinatutkimusyritykselle, joka halusi pysyä salassa. Tulosten avulla haluttiin parantaa toimeksiantajayrityksen ...
Sähköisen taloushallinnon hyödyntäminen: Kysely Koillismaan alueen pk-yrityksille
(2019)
Sähköinen ja digitaalinen taloushallinto ovat yleistyneet voimakkaasti lähivuosien aikana ja muutos tulee kiihtymään tulevina vuosina. Taloushallinnon prosessit sähköistyvät ja automatisoituvat voimakkaasti digitalisoitumisen ...
Hyvän palvelun esteet asiakasrajapinnassa työskentelevien näkökulmasta Finlayson Oy:ssä
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin hyvän palvelun esteitä asiakasrajapinnassa työskentelevien näkökulmasta Finlayson Oy:ssä. Tutkimuksessa etsittiin ja nimettiin keskeisimmät yritys-, työntekijä- ja asiakaslähtöiset esteet ...
Esimiestyön kehittämistarpeet vuokratyöntekijöiden näkökulmasta
(2019)
Henkilöstöpalvelualalla on tavallista, että vuokratyöntekijät kokevat olevansa etäällä henkilöstöpalveluyrityksestä ja sen esimiehestä. Tämä johtuu siitä, että vuokratyöntekijät eivät välttämättä ole yhteydessä ...
Vaikuttavan Instagram-sisällön hyödyntäminen muotibrändin rakentamisessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin, millainen muotibrändien Instagram-sisältö kiinnostaa,
vaikuttaa ja sitouttaa Instagramissa muotibrändejä seuraavia yli 16-vuotiaita suomalaisia.
Tutkimuskysymysten avulla selvitettiin, miksi ...
Kausikorttiasiakkaiden asiakasuskollisuus. Case: JYP Jyväskylä Oy
(2020)
Tutkimusaihe syntyi toimeksiantaja jääkiekkoyhtiö JYP Jyväskylä Oy:n tarpeesta tutkia kausikorttiasiakkaidensa asiakasuskollisuutta. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää syyt asiakasuskollisuuden taustalla sekä keinot ...
Varallisuuden hallinta Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijoiden keskuudessa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on tämänhetkinen Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijoiden varallisuuden hallinnan tila. Opiskelijoiden taloudellinen toimeentulo on ollut aina puhuttu aihe, joka ...
Arvojen jalkauttaminen : Itab Shop Concept Finland Oy
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin ITAB Shop Concept Finland Oy:lle, jonka arvojen jalkautumisen toteutumista arvioidaan. Tarkastelun alla olivat organisaation arvot ja organisaation 2018 keväällä jalkautettu arvo-ohjelma ACT. ...
Transformatiivinen johtaminen palveluyksikössä
(2020)
Tutkimuksessa selvitettiin transformatiivisen johtamisen määrää palveluyksikön myyntiin suunnatuissa yhdessätoista contact center-toimipisteessä. Keskenään kilpailuasetelmassa olevat toimipisteet jakavat niukasti osaamistaan, ...