Haku
Viitteet 1-10 / 62
Sosiaalisen median vaikuttajien vaikutus Z-sukupolven brändimielikuvaan
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median vaikuttajien merkitystä Z-sukupolven brändimielikuvaan. Tavoitteena oli selvittää, että miten sosiaalisen median vaikuttajat muuttavat brändimielikuvaa, voiko uusia mielikuvia ...
Tapahtuman digitaalinen markkinointiviestintä : Case: Power Cup Rovaniemi 2019
(2019)
Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus. Turnaus järjestetään vuosittain vaihtuvilla paikkakunnilla yhteistyössä Suomen Lentopalloliiton ja isäntäpaikkakunnan seurojen kanssa. Tapahtumaa on järjestetty ...
Vaikuttajamarkkinointi vaatebrändin markkinointistrategiassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhdestä markkinoinnin uusimmasta ja trendik-käimmästä ilmiöistä, vaikuttajamarkkinoinnista, kokonaisvaltainen teoreettinen tarkastelu. Opinnäytetyön tehtävänä oli määrittää ...
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
Brändin tunnettuuden lisääminen sosiaalisessa mediassa vaikuttajamarkkinoinnin avulla
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka tunnettu brändi Second Female on Suomessa
ja kuinka se pystyisi laajentamaan asiakaskuntaansa myös alle 30-vuotiaisiin. Tavoitteena
oli selvittää, kuinka brändi tavoittaisi ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Vaateliikkeen sisältömarkkinointi
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälainen sisältö kiinnostaa Pompshopin asiakkaita sosiaalisessa mediassa ja miten Pompshopin kannattaa toteuttaa sisältömarkkinointiaan. Tulosten avulla Pompshop voi kehittää ...
Asiakaslähtöinen sosiaalisen median markkinointi muotialan pk-yrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin sosiaalisen median käyttö voi tukea toimeksiantajayrityksen, La Mattan, markkinointiviestintää. Tutkimuksen nä-kökulmana oli asiakkaiden näkemykset siitä, ...
Lajimielikuvatutkimus amerikkalaisesta jalkapallosta : Case: Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto
(2019)
Tässä tutkimuksessa haluttiin selvittää 15–35-vuotiaiden nuorten ja nuorten aikuisten mielikuvaa amerikkalaisesta jalkapallosta. Lisäksi tutkittiin, mitkä sosiaalisen median kanavat ja millainen sisältö tavoittavat kohderyhmän ...