Haku
Viitteet 1-10 / 67
Sisäinen brändäys ja sen kehittäminen kouluorganisaatioissa
(2020)
Tavoitteenamme oli selvittää, miten brändi jalkautetaan onnistuneesti organisaation sisälle. Tutkimukseen kerättiin tietoa teorian, kyselyn ja asiantuntijahaastattelujen avulla. Toimeksiantaja on Tiimiakatemia, joka on ...
Yritysten rekrytointikäytännöt : Epätyypilliset työsuhteet välineiksi tuettuun työllistämiseen?
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää erikokoisten ja eri toimialoilla toimivien yritysten rekrytointikäytäntöjä työllistämisorganisaation näkökulmasta. Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita, mitkä lähtökohdat kannustavat ...
Perehdytysprosessin nykytilan ja kehittämismahdollisuuksien kartoitus digitalisoituvassa toimintaympäristössä
(2022)
Printcom Center Oy:llä oli tarve selvittää kokemuksia perehdytysprosessin nykytilasta, sekä kartoittaa kehittämismahdollisuuksia digitalisoituvassa toimintakentässä. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa perehdytysprosessiin ...
”Kaikkea ei tarvi tietää, kunhan näkee jotain sellaista, mitä muut ei nää” : Yritysjohdon kokemuksia varjohallituksista
(2021)
Toimintaympäristömme on jatkuvassa muutoksen tilassa ja muutos on nopeampaa kuin se on koskaan ennen ollut. Eri sukupolvien johtaminen, tietotyön tuomat muutokset sekä ketteryyden ja nopeuden vaatimukset ovat haastaneet ...
Julkisen rahoituksen vaikutus pk-yrityksien kasvuun
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka julkinen rahoitus on vaikuttanut pk-yrityksien kasvuun. Tarkoituksena oli tarkastella teoriaosuudessa erilaisia julkisen rahoituksen vaihtoehtoja, joita pk-yritykset voivat ...
Digitaalisten ohjelmistojen käyttöönoton johtaminen
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona vähittäiskaupan toimialan yritykselle. Toimeksiantajayrityksellä oli tarve selvittää, millaisena työntekijät kokevat digitaalisten ohjelmistojen käyttöönoton ja perehdytyksen ...
Transformationaalinen johtaminen myynnissä
(2021)
Transformationaalinen johtamisen teoria on saanut laajaa kannatusta positiivisten vaikutustensa vuoksi. Tässä tutkimuksessa pyritään kuvaamaan transformationaalisen johtamisen mahdollista yhteyttä myynnin tuloksiin ja ...
Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana
(2021)
Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten
ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020
aikana kokenut ...
Ikäjohtamisen toteutuminen
(2020)
Tutkimuksen taustalla oli esiin noussut tarve ja toimeksiantajayrityksen halu tutkia ikäjohtamisen toteutumista yrityksessä. Lisäksi tutkimuksen taustalla on työn murros yhteiskunnassa, työn ohjaamisen tapojen muuttuminen ...
Tuotekustannuslaskennan vertailukelpoistaminen kahden konserniyhtiön välillä
(2021)
Kansainvälinen konserni X hankki enemmistöosuuden Euroopassa sijaitsevasta yrityksestä. Konsernin Suomen maayhtiön ja uuden hankitun yhtiön tuotekustannuslaskentamalleja ei voitu vertailla keskenään ja tästä syystä konserni ...