Haku
Viitteet 1-3 / 3
Myymäläryhmätyöskentelyn merkitys motivaatiolle ja työhyvinvoinnille: Case Alko Oy
(2020)
Alko Oy:ssa on vuonna 2017 siirrytty yhden myymälän sijaan toimimaan myymäläryhmissä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten työntekijät kokevat myymäläryhmätyöskentelyn ja onko myymäläryhmätyöskentelyllä merkitystä ...
Valikoiman ketjuohjauksen vaikutus myymäläkohtaiseen valikoimatyytyväisyyteen Alko Oy:ssä
(2021)
Asiakaskokemus on nykyään yritysten merkittävin kilpailutekijä ja sen kehittämiseen käytetään paljon resursseja. Asiakaskokemus muodostuu monen asian summana. Yrityksen tarjoama valikoima tai palvelu on yksi keskeisimmistä ...
Organisaation resilienssi esihenkilöiden näkökulmasta
(2022)
Odottamattomat ja epäsuotuisat muutokset ovat osa organisaatioiden ja niiden esihenkilöiden päivittäistä arkea. Toimintaympäristö muuttuu jatkuvasti ja näiden muutosten ennakoinnista ja niiden selviytymisen, oppimisen ja ...