Haku
Viitteet 1-10 / 20
Yrittäjä ykköspaikalle - asiakaskokemus oppisopimuskoulutuksessa
(2021)
Ammatillinen koulutus käynyt läpi suuren muutoksen viimeisen kolmen vuoden aikana. Uudistuksen kärkenä ovat olleet osaamisperusteisuus ja asiakaslähtöisyys. Koulutus on siirtynyt vahvasti työelämässä oppimiseen. Yritykset ...
Lähikaupan palveluiden kartoittaminen ja kehittäminen: Case S-Market Tanelinranta
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa, kuinka tyytyväisiä S-Market Tanelinrannan asiakkaat ovat nykyiseen palvelutarjontaan ja miten toimintaa voisi kehittää niin, että asiakkaille voisi muodostua entistä onnistuneempia ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen tapahtumassa : Case YleXPop
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia YleXPop -tapahtuman asiakaskokemusta ja saada selville tapahtuman kävijöiden motiiveja sille, miksi he ovat päättäneet osallistua kyseiseen tapahtumaan. Tarkoituksena oli löytää ne ...
Nirsoilua ja kokin kiusaamista: FODMAP-ruokavalion haasteet ravintolan asiakkaana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli helpottaa ärtyneen suolen oireyhtymän ruokavaliohoidoksi kehitettyä FODMAP-ruokavaliota noudattavien asiakkaiden ravintolaruokailua sekä tuoda ravintoloihin enemmän tietoa ja ymmärrystä ...
Jukolan Juusto Oy:n myymälän asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Asiakaskokemukseen vaikuttavien tekijöiden merkitys on nykyisin yhä tärkeämpi yrityksen menestymisessä, koska yrityksen ja asiakkaiden kohtaamispisteiden määrä on lisääntynyt. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ...
Kokoukset koronakurimuksessa. Kokouspalvelujen arvokokemuksen lisääminen asiakaslähtöisen kehittämisen avulla
(2021)
Maailmalle vuoden 2020 alussa levinnyt koronaviruspandemia on koskettanut koko maailmaa. Koronaviruksen leviämisen estämiseksi on jouduttu tekemään useita toimenpiteitä ja rajoituksia. Tyhjentynyt varauskanta oli shokki ...
Palveluprosessien yhteiskehittäminen
(2020)
Asiakastuntemus ja arvopohjaiset valinnat korostuvat elintarvikealan liiketoiminnan kehittämisessä. Ammatillisen koulutuksen toimintaympäristö elää voimakkaassa muutoksessa. Muutokseen vaikuttavia trendejä ovat työn ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Case: Ravintola Hua Long
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Jyväskylän keskustassa toimivan ravintola Hua Longin asiakastyytyväisyyttä. Ravintolassa ei ole ennen tehty asiakastutkimuksia, joten tämä työ pyrki luomaan pohjan mahdolliselle ...
Asiakasymmärrys nykypäivän matkamyymälän strategian lähtökohtana
(2020)
Matkatoimistot ovat kadonneet hyvin pitkälti kaupunkien katukuvasta, ja toimipisteet ovat vaihtuneet erilaisiin sähköisiin portaaleihin. Uudet teknologiat ja niihin perustuvat palveluratkaisut ovat vaikuttaneet voimakkaasti ...
Asiakaskokemus palveluliiketoiminnan keskiössä
(2023)
Asiakaskokemus on keskeinen yrityksen menestystä määrittelevä tekijä. Sen tiedostaminen ja avaaminen toimintaan luo edellytyksiä entistä parempaan johtamiseen ja strategiseen kehittymiseen.
Tavoitteena oli tutkia ...