Haku
Viitteet 1-5 / 5
Cocktail catering -palveluiden visuaalinen ilme sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä kuluttajat toivovat cocktail catering -palveluita tarjoavan yrityksen visuaaliselta ilmeeltä ja sisällöltä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Cocktailgate ...
Ravintola Passion Food & Baarin imago
(2019)
Opinnäytetyö käsitteli imagoa eli yrityskuvaa, jossa sivuttiin brändiä, mainetta ja brändi-imagoa. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Passion Food & Bar -ravintolalle. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville, millainen ...
Kuluttajien näkemys Ale Pupi Jyväskylän imagosta
(2019)
Ale Pupi Jyväskylä on vuonna 2007 Jyväskylän keskustaan avattu aikuisille suunnattu eng-lantilaistyylinen pubi. Ravintolan kohderyhmää ovat 18–60-vuotiaat kaupunkilaiset, ja ravintolan toimintastrategia perustuu edullisiin ...
Ravintolan tavoiteltu brändi suhteessa asiakkaiden mielikuviin ja kokemuksiin : Case: Harmooni
(2021)
Brändin katsotaan olevan ravintola-alan yrityksille merkittävä keino erottautua kilpailijoista. Asiakkaiden ravintolaan liittämät mielikuvat ja kokemukset ovat usein ainutlaatuisia ja hankalasti kopioitavissa. Ravintolan ...
Suomesta vetovoimainen matkakohde elokuvien ja tv-sarjojen avulla
(2022)
Elokuvia ja tv-sarjoja katsotaan paljon ympäri maailmaa ja ne voivat myös innostaa ihmisiä matkustamaan elokuvissa tai tv-sarjoissa näkyviin matkakohteisiin. Tästä ilmiöstä käytetään termiä elokuvamatkailu. Elokuvien ja ...