Haku
Viitteet 1-10 / 54
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Koulutusohjelman kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2019)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto Sote Lean Master -koulutusohjelman asiakastyytyväisyys sekä koulutusohjelman toimivat asiat että keskeiset kehittämiskohteet. Tutkimustulosten ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen verkkokaupassa: Case Sesonkia Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mistä Sesonkia Oy:n Satokausi-verkkokaupan asiakaskokemus muodostuu. Tavoitteena oli saada yleinen kuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin aikana. Asiakaskokemuksen ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Sitouttaminen urheiluseuraan : JYP Jyväskylä Oy
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jääkiekko-organisaatio JYP Jyväskylä Oy. Työn tavoitteena oli tutkia JYPin sosiaalisen median seuraajia sekä heidän asenteitaan ja motiivejaan seurata JYPiä. Tutkimuksen kohderyhmänä ...
Asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä : Case Tridea Oy
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle ei voi liikaa korostaa. Nykypäivän kokemuksiin panostavassa yhteiskunnassa mieleenpainuvien asiakaskokemusten tarjoamisesta on tullut palveluliiketoiminnassa arkipäivää. ...
Asiakaskokemuksen johtaminen
(2018)
Tutkimuksen taustalla oli tarve kehittää Veikkauksen myyntipaikkojen Pelaamot ja ravintolapelit-yksikön asiakaskokemusvastaavien työnkuvaa. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen johtamista sekä asiakaskoke ...
Asiakaskokemus Ihanat Putiikit -konseptissa
(2020)
Viime vuosina asiakaskokemus on noussut yhdeksi tärkeimmäksi kilpailutekijäksi kuluttajaliiketoiminnassa. Pärjätäkseen markkinoilla yritysten tulee huomioida asiakkaansa entistä kokonaisvaltaisemmin.
Ihanat Putiikit on ...
Verkkokaupan asiakaslähtöinen kehittäminen Case: Vaniljakoti.fi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Vaniljakodin verkkokauppaa ja parantaa asiakaskokemuksia. Tavoitteena oli saada kokonaiskuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin eri vaiheissa sekä asiakkaiden tyytyväisyys ...
Yhteisöllisen työtilan asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Tutkimuksessa käsiteltiin työn tekemisen murroksen vaikutusta yhteisöllisten coworking-tilojen käyttötapoihin. Tutkimuksen kohteena oli Hyvinkäällä kauppakeskus Willassa sijaitseva ilmainen yhteisöllinen Kimppakonttori ...