Haku
Viitteet 1-6 / 6
Keskisuomalainen-konsernin palvelukeskuksen käyttöönotto ja kehittäminen
(2019)
Keskisuomalainen-konsernin tuottamien julkaisujen ja palveluiden tekeminen perustuu digitalisaatioon ja tietotekniikkaan. Tietotekniset ratkaisut eivät aina toimi, vaan syntyy häiriöitä, jotka raportoidaan ja joita ...
Toimitusketjun kehittäminen digitalisaation avulla
(2022)
Toimitusketjut ja niiden hallinta on merkittävässä asemassa yrityksen menestymisen kannalta. Tehokkailla ja riittävästi asiakastarpeisiin hallitusti mukautuvilla toimitusketjuilla yritys voi saavuttaa kilpailuetua markkinoilla. ...
Asiakasarvo ja asiakaskokemus tilaus-toimitusketjussa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakaskokemuksen merkitystä ja asiakasarvon kehittämisen mahdollisuutta metsäkonevalmistajan tilaus -toimitusprosessissa. Asiakasarvon kehittämisessä painotettiin digitalisaation osuutta ...
Palveluvarastotoiminnan kehittäminen
(2022)
Työssä tutkitaan John Crane Safematic Oyn palveluvarastotoimintaa. Tutkimuksessa kartoitetaan palveluvaraston tilaus-toimitusketjua ja siihen liittyvää hankintatoimea. Tarkoituksena oli tutkia prosessia kokonaisuudessaan ...
Mieleenpainuvan asiakaskokemuksen tuottaminen B2B-myyntitapaamisessa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten voidaan luoda mieleenpainuva ja lisäarvoa tuottava asiakaskokemus yhdessä asiakaspolun kosketuspisteessä, mikä sen sisältö voisi olla ja mitä mieltä asiakkaat olivat sisällöstä. Opinnäytetyö ...
Verkkokauppojen logistiikan haasteet tämänhetkisessä maailmassa
(2023)
Verkkokaupat kohtaavat erilaisia haasteita, kun ne pyrkivät toimittamaan lähetyksen asiakkaalle tai mahdollisimman lähelle jakelupisteeseen. Verkkokauppojen ja logistiikkaoperaattoreiden työssä painottuu asiakaspalvelu ...