Haku
Viitteet 1-10 / 28
Kokoukset koronakurimuksessa. Kokouspalvelujen arvokokemuksen lisääminen asiakaslähtöisen kehittämisen avulla
(2021)
Maailmalle vuoden 2020 alussa levinnyt koronaviruspandemia on koskettanut koko maailmaa. Koronaviruksen leviämisen estämiseksi on jouduttu tekemään useita toimenpiteitä ja rajoituksia. Tyhjentynyt varauskanta oli shokki ...
Asiakaskokemuksen parantaminen navigaatiopalveluiden avulla Helsinki-Vantaan lentoasemalla
(2020)
Lentoasemaoperaattori Finavia Oyj antoi toimeksiannon selvittää, millaista navigaatiopalvelua sen kannattaisi alkaa suunnitella Helsinki-Vantaan lentoasemalle matkustajien asiakaskokemuksen parantamiseksi. Lisäksi haluttiin ...
Asiakasymmärrys nykypäivän matkamyymälän strategian lähtökohtana
(2020)
Matkatoimistot ovat kadonneet hyvin pitkälti kaupunkien katukuvasta, ja toimipisteet ovat vaihtuneet erilaisiin sähköisiin portaaleihin. Uudet teknologiat ja niihin perustuvat palveluratkaisut ovat vaikuttaneet voimakkaasti ...
Asiakaskokemuksen arvo ja siihen vaikuttavat tekijät, Case: HIUS Kauneushoitola
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää HIUS Kauneushoitolan asiakaskokemuksen tilanne mallintamalla palvelupolku yhdessä henkilökunnan kanssa ja muodostaa sen pohjalta asiakkaille kohdennettu tutkimus polun kohtaamispisteistä. ...
Asiakaskokemuksen avulla tuotetut kehitysideat verkkosivustolle
(2019)
Opinnäytetyössä pyrittiin asiakaskokemuksen avulla löytämään ratkaisuja, kuinka käyttäjä saataisiin sitoutettua uutissivustolle. Tarkoituksena oli ratkaista yrityksen havaitsema suuri vierailijoiden poistumisprosentti ...
B2B yrityksen palvelupolku Koto Designmarketille
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden asiakaspolkua Koto Designmarketille ja tutkimuksen tavoitteena on parantaa asiakaslähtöisestä näkökulmasta asiakaspolkua ja vahvistaa aikaisempaa enemmän asiakastyytyväisyyttä ...
Kello- ja kultasepän alan ketjun asiakas-tutkimus
(2023)
Tutkimustyön tavoitteena oli kartoittaa kello- ja kultasepän alan ketjumyymälän kanta-asiakkaiden tyytyväisyyttä, sekä heidän ostopäätökseensä vaikuttavia tekijöitä Toimeksiantajan myymälöissä. Verkko-kauppaa sivuttiin ...
Oksalla ylimmällä - lasten kanssa matkailu ja matkailun asiakasläheinen kehittäminen: case Visit Kangasala
(2022)
Matkailu on alana merkittävä ja tällä hetkellä eletään uutta normaalia koronan aiheuttamien rajoitusten ja kuluttajakäyttäytymisen muutoksen vuoksi. Kaupungit ja matkailualueet kilpailevat kotimaassa matkailevista, sillä ...
Asiakaskokemus ja asiakaskeskeinen johtaminen - kokemuksia Customer First -mallista tapaustutkimuksena
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen henkilökunnan kokemuksia ja ajatuksia asiakaskokemuksesta sekä asiakaskeskeisestä toiminnasta yhdessä yrityksen toimipisteessä. Erityisesti haluttiin selvittää, kuinka ...
Asiakaslähtöisyys päivittäistavarakaupan liiketoiminnan kehittämisessä
(2022)
Päivittäistavarakauppa on murroksessa ja selkeitä muutoksia arvoketjuissa on jo havaittavissa. Vähittäiskaupan kovassa ja armottomassa kilpailussa kartoitetaan jatkuvasti uusia tapoja turvata niiden olemassaolo. ...