Haku
Viitteet 1-5 / 5
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Verkossa toteutettavien B2B-myyntitapaamisten vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia verkkomuotoisia B2B-myyntitapaamisia asiakaskokemuksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, vaikuttaako myyntitapaamisten verkkoon siirtyminen asiakaskokemukseen. Työn tavoitteena ...
Kuntosalin asiakkuuksien vaihtuvuuden minimointi: Case: GYM08
(2022)
GYM08 on Jyväskylän keskustassa sijaitseva kuntosali. Kuntosali on aloittanut toimintansa vuoden 2021 huhtikuussa. Toiminta on ollut liiketoiminnan kannalta noususuhdanteista koko kuntosalin elinkaaren ajan. Liiketilat ...
Asiakasymmärryksen vaikutus myyntiprosessissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakasymmärryksen vaikutusta myyntiprosessissa. Tutkimuksen aikana selvitettiin, millainen vaikutus asiakasymmärryksellä on myyjän toiminnassa myyntiprosessin aikana ja miten myyjät ...