Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä : Case Tridea Oy
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle ei voi liikaa korostaa. Nykypäivän kokemuksiin panostavassa yhteiskunnassa mieleenpainuvien asiakaskokemusten tarjoamisesta on tullut palveluliiketoiminnassa arkipäivää. ...
Jukolan Juusto Oy:n myymälän asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Asiakaskokemukseen vaikuttavien tekijöiden merkitys on nykyisin yhä tärkeämpi yrityksen menestymisessä, koska yrityksen ja asiakkaiden kohtaamispisteiden määrä on lisääntynyt. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ...
Liikuntapääkaupunki Expo -tapahtuman markkinaselvitys: Kyselytutkimus Expo-tapahtuman potentiaalisille kävijöille
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty Jyväskylän kaupungin liikuntapalveluille tukemaan uuden tapahtuman rakentamista ja järjestämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinaselvitys ensimmäistä kertaa järjestettävän ...
Festivaalin oheispalveluiden kehittäminen : Laukaan Satama Festival 2019
(2019)
Oheispalvelut ovat tärkeä osa tapahtumatuotantoa. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa oheispalveluiden merkitystä festivaalikävijöiden asiakaskokemuksessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä oheispalveluita ...
Jääkiekkoseura KeuPa HT:n kuluttaja-asiakkaiden asiakaskokemus ottelutapahtumassa
(2020)
Tutkimuksen tarkoitus oli tutkia toimeksiantajan KeuPa HT:n kuluttaja-asiakkaiden asiakaskokemusta ottelutapahtumissa kaudelta 2019–2020. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville, minkälaisen asiakaskokemuksen otteluissa ...
Autotarvikealan vähittäiskaupan asiakaskokemuksen laadun kehittäminen kuluttaja-asiakkaan näkökulmasta
(2022)
Tutkimuksessa selvitettiin autotarvikealan yrityksen tuottaman asiakaskokemuksen nykytila kuluttaja-asiakkaan näkökulmasta, jotta tulevaisuuden liiketoimintauudistukset voitaisiin toteuttaa asiakaslähtöinen näkökulma edellä. ...