Haku
Viitteet 1-5 / 5
Liikuntapääkaupunki Expo -tapahtuman markkinaselvitys: Kyselytutkimus Expo-tapahtuman potentiaalisille kävijöille
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty Jyväskylän kaupungin liikuntapalveluille tukemaan uuden tapahtuman rakentamista ja järjestämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinaselvitys ensimmäistä kertaa järjestettävän ...
Festivaalin oheispalveluiden kehittäminen : Laukaan Satama Festival 2019
(2019)
Oheispalvelut ovat tärkeä osa tapahtumatuotantoa. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa oheispalveluiden merkitystä festivaalikävijöiden asiakaskokemuksessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä oheispalveluita ...
Autotarvikealan vähittäiskaupan asiakaskokemuksen laadun kehittäminen kuluttaja-asiakkaan näkökulmasta
(2022)
Tutkimuksessa selvitettiin autotarvikealan yrityksen tuottaman asiakaskokemuksen nykytila kuluttaja-asiakkaan näkökulmasta, jotta tulevaisuuden liiketoimintauudistukset voitaisiin toteuttaa asiakaslähtöinen näkökulma edellä. ...
Koronarajoitusten vaikutukset Kuopiorock-festivaalin asiakaskokemukseen
(2022)
tapahtuma-alalla ympäri maailmaa. Maailmanlaajuisesti levinneen koronaviruksen vuoksi monia tapahtumia on jouduttu perumaan ja siirtämään, mikä on vaikuttanut merkittävästi tapahtuma-alaan, etenkin taloudellisesti. Jatkuvasti ...
Mieleenpainuvan asiakaskokemuksen tuottaminen B2B-myyntitapaamisessa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten voidaan luoda mieleenpainuva ja lisäarvoa tuottava asiakaskokemus yhdessä asiakaspolun kosketuspisteessä, mikä sen sisältö voisi olla ja mitä mieltä asiakkaat olivat sisällöstä. Opinnäytetyö ...