Haku
Viitteet 1-10 / 12
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Yrittäjä ykköspaikalle - asiakaskokemus oppisopimuskoulutuksessa
(2021)
Ammatillinen koulutus käynyt läpi suuren muutoksen viimeisen kolmen vuoden aikana. Uudistuksen kärkenä ovat olleet osaamisperusteisuus ja asiakaslähtöisyys. Koulutus on siirtynyt vahvasti työelämässä oppimiseen. Yritykset ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen tapahtumassa : Case YleXPop
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia YleXPop -tapahtuman asiakaskokemusta ja saada selville tapahtuman kävijöiden motiiveja sille, miksi he ovat päättäneet osallistua kyseiseen tapahtumaan. Tarkoituksena oli löytää ne ...
Yhteisöllisen työtilan asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Tutkimuksessa käsiteltiin työn tekemisen murroksen vaikutusta yhteisöllisten coworking-tilojen käyttötapoihin. Tutkimuksen kohteena oli Hyvinkäällä kauppakeskus Willassa sijaitseva ilmainen yhteisöllinen Kimppakonttori ...
Kokoukset koronakurimuksessa. Kokouspalvelujen arvokokemuksen lisääminen asiakaslähtöisen kehittämisen avulla
(2021)
Maailmalle vuoden 2020 alussa levinnyt koronaviruspandemia on koskettanut koko maailmaa. Koronaviruksen leviämisen estämiseksi on jouduttu tekemään useita toimenpiteitä ja rajoituksia. Tyhjentynyt varauskanta oli shokki ...
Keittokioski-konseptin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : Case: Linnanmäki
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee uutta Keittokioski-palvelukonseptia, joka avautui Linnanmäen huvipuistoon
ensimmäisen kerran lokakuussa 2019. Keittokioski on täysin uusi konsepti, ja siitä
haluttiin lisää tietoa. Erityisesti ...
Palveluprosessien yhteiskehittäminen
(2020)
Asiakastuntemus ja arvopohjaiset valinnat korostuvat elintarvikealan liiketoiminnan kehittämisessä. Ammatillisen koulutuksen toimintaympäristö elää voimakkaassa muutoksessa. Muutokseen vaikuttavia trendejä ovat työn ...
B2B yrityksen palvelupolku Koto Designmarketille
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden asiakaspolkua Koto Designmarketille ja tutkimuksen tavoitteena on parantaa asiakaslähtöisestä näkökulmasta asiakaspolkua ja vahvistaa aikaisempaa enemmän asiakastyytyväisyyttä ...
Asiakaslähtöisyys päivittäistavarakaupan liiketoiminnan kehittämisessä
(2022)
Päivittäistavarakauppa on murroksessa ja selkeitä muutoksia arvoketjuissa on jo havaittavissa. Vähittäiskaupan kovassa ja armottomassa kilpailussa kartoitetaan jatkuvasti uusia tapoja turvata niiden olemassaolo. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Keski-Suomen maailmanperintökeskuksen pilottihankkeessa
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Petäjäveden vanhan kirkon säätiölle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Keski-Suomen maailmanperintökeskuksen pilottihankkeen asiakaskokemusta ja tutkimuskysymyksenä oli selvittää, ...