Haku
Viitteet 1-4 / 4
Koulutushankkeen digitaaliset menetelmät maatalousyrittäjien osaamisen lisäämisessä
(Suomen maataloustieteellinen seura, 2018)
Maatalousyrittäjät, erityisesti kotieläintilalliset, kohtaavat suuren työkuorman ja monimuotoiset velvoitteet työssään. Samaan aikaan osaamisen lisääntymiselle koetaan tarvetta sekä yrityksen johtamisessa että tuotannollisessa ...
Cultural diversity and digitalization of marketing communication : agenda for future research
(IMDA Press, 2019)
Drawing on cross-cultural research, the study highlights the applicability of GLOBE cultural framework for international digital marketing communication research (IDMC). The review of literature shows that we lack knowledge ...
Supporting the development of digitally competent VET teachers in Serbia and Russia
(Russian State Vocational Pedagogical University, 2020)
Financial technology in the Finnish banking sector and changing stakeholder dynamics in the Covid-19 era
(Virtus interpress, 2020)
Financial Technology (FinTech, hereafter) has integrated with the operations of the financial sector, in general, and banking sector, in particular. However, FinTech is a relatively new and under-explored phenomenon, both ...