Haku
Viitteet 1-10 / 70
Henkilöstöjohtaminen itseohjautuvassa organisaatiossa: Case GreenStar Hotels Oy
(2021)
Henkilöstöjohtaminen on yksi yrityksen tärkeimpiä menestystekijöitä. Tutkimuksen tehtävänä oli tunnistaa henkilöstöjohtamiseen liittyviä kehittämiskohteita joihin yrityksen johdon tulisi jatkossa kiinnittää huomiota. ...
Asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä : Case Tridea Oy
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle ei voi liikaa korostaa. Nykypäivän kokemuksiin panostavassa yhteiskunnassa mieleenpainuvien asiakaskokemusten tarjoamisesta on tullut palveluliiketoiminnassa arkipäivää. ...
Toimiva työyhteisö: tavoitteena kehittämiskäytänteiden uudistaminen
(2021)
Työterveyslaitoksen määritelmän mukaan toimivassa työyhteisössä on yhteinen päämäärä ja tavoite sekä selkeä työn- ja vastuunjako: jokainen tietää, mitä häneltä odotetaan työssä. Toimintatavat on sovittu yhdessä ja päätöksenteko ...
Järjestelmädatan hyödyntäminen johtamisen työkaluna
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää järjestelmädatan hyödyntämistä johtamisen työkaluna Valio Oy Jyväskylän jakeluvarastolla. Opinnäytetyössä selvitettiin järjestelmädatan hyödyntämisen nykytila sekä tutkittiin ...
Kriisiajan virtuaalijohtaminen:covid-19
(2021)
Vuonna 2020 tartuntatauti covid-19 aiheutti maailmanlaajuisen kriisin, jonka myötä taudin leviämisen ehkäisemiseksi sekä tartuntojen vähentämiseksi pelkästään Suomessa siirtyi miljoona ihmistä virtuaalityöhön. Kriisi ja ...
Osaamisen johtamisen kehittäminen oppilaitosympäristössä
(2021)
Ammatillisten oppilaitosten toimintaympäristön muutokset haastavat opettajien osaamista. Reformi vuonna 2018 ja oppivelvollisuuden muuttuminen 18- vuoteen saakka vuonna 2021 vaikuttavat opettajien
ja ohjaushenkilöstön ...
Integroitu kirjallisuuskatsaus etäjohtamisen vaikutuksista työhyvinvointiin
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia olemassa olevaa tietoa etäjohtamisen vaikutuksista työhyvinvointiin. Etäjohtaminen on lisääntynyt kehittyvän teknologian seurauksena, minkä vuoksi aihe on hyvin ajankohtainen.
Opinnäytetyö ...
Transformatiivinen johtaminen palveluyksikössä
(2020)
Tutkimuksessa selvitettiin transformatiivisen johtamisen määrää palveluyksikön myyntiin suunnatuissa yhdessätoista contact center-toimipisteessä. Keskenään kilpailuasetelmassa olevat toimipisteet jakavat niukasti osaamistaan, ...
Seisokkiprosessin kehittäminen
(2020)
Vuosihuoltoseisokkien hallinta ja taloudellinen merkitys korostuu teollisuudessa, jossa tuotantoprosessin pysäyttäminen ja käynnistäminen on pitkällinen ja kallis toimenpide. Suunnitellut vuosihuoltoseisokit ovat tärkeä ...
Nopea luottamus virtuaalisen yhteiskehittämisen kontekstissa: kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2023)
Nykypäivän työelämässä korostuu virtuaalisuus ja sen mahdollistamat työskentelymuodot. Organisaatiot kehittävät uusia innovatiivisia ratkaisuja yhteistyössä muiden kanssa ilman fyysisiä lähikontakteja. Kuitenkin tehokas ...