Haku
Viitteet 1-6 / 6
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Jukolan Juusto Oy:n myymälän asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Asiakaskokemukseen vaikuttavien tekijöiden merkitys on nykyisin yhä tärkeämpi yrityksen menestymisessä, koska yrityksen ja asiakkaiden kohtaamispisteiden määrä on lisääntynyt. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ...
Valon kaupunki 2019 -tapahtuma lapsiperheen näkökulmasta
(2019)
Tutkimuksessa haluttiin selvittää lapsiperheiden asiakaskokemuksia vuoden 2019 Valon kaupunki -tapahtumasta ja löytää mahdollisesti kehityskohteita tulevia tapahtumia silmällä pitäen. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli ...
Asiakaskokemus verkkomaksupalvelun tilaus- ja käyttöönottovaiheessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakkaalle syntyvää asiakaskokemusta ja siihen vaikuttavia tekijöitä Paytrailin verkkomaksupalvelun tilaus- ja käyttöönottovaiheessa. Teoreettisessa viitekehyksessä käsiteltiin muun muassa ...
Tietoturva- ja varmennealan toimiala-analyysi Wesentra Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tutkimuksessa selvitettiin Wesentran asiakkaiden ajatuksia tietoturva-alan ja varmennemarkkinoiden tilanteesta vuonna 2019. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää toimialan markkinatilannetta toimeksiantajan ...