Haku
Viitteet 1-10 / 119
Työnantajamielikuvan vaikutus työntekijäsaatavuuteen : Case Henkilöstöpalveluyritys X
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hotelli-, ravintola-, pitopalvelutoimialan (HoReCa)
työntekijöiden työnantajamielikuvan tilanne henkilöstöpalveluyrityksessä X. Tutkimuksen
avulla pyrittiin selvittämään, kuinka ...
Jalkapalloseuran brändi-imago kannattajien kokemana
(2021)
Tutkimuksen toimeksiantajana toimi FC TPS Turku Oy TPS on turkulainen jalkapalloseura, joka on perustettu vuonna 1922. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen on TPS:n brändi-imago ja mistä asioista se koostuu ...
Sosiaalisen median vaikuttajien vaikutus Z-sukupolven brändimielikuvaan
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median vaikuttajien merkitystä Z-sukupolven brändimielikuvaan. Tavoitteena oli selvittää, että miten sosiaalisen median vaikuttajat muuttavat brändimielikuvaa, voiko uusia mielikuvia ...
Jyvässeudun Taksiautot Oy:n brändi-imago asiakkaan näkökulmasta
(2020)
Taksilain muututtua vuonna 2018, kilpailu alalla alkoi. Tämä on johtanut siihen, että taksiyritysten on täytynyt alkaa panostamaan myös brändi-imagoonsa, jotta he erottuisivat kilpailijoista ja liiketoiminta pysyisi ...
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
The effectiveness of radio marketing in branding – perceptions of SMEs
(2019)
Radio-organisaatiot ja mediatoimistot ovat tutkineet radiota sekä medioita yleisesti, mutta nämä tutkimukset ovat ylenkatsoneet vaikutuksia pieniin- ja keskisuuriin yrityksiin sekä paikallisuuteen. Paikallisesti toimivalle ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Instagram yökerhon markkinointiviestintäkanavana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tunnistaa toimivat yökerhon Instagram-markkinoinnin keinot ja mahdollisuudet. Tutkimuksen tarve syntyi, kun toimeksiantajayritys Club Escapelta puuttui kokonaan sosiaalisen median ...
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...