Haku
Viitteet 1-8 / 8
Luontoreitistön markkinointi - Pyöräily- ja patikointireitistön markkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelma Kaavin kunnassa sijaitsevalle Vaikonvaellus pyöräily- ja patikointireitistölle sen näkyvyyden lisäämiseksi. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämistyönä ...
Sateenkaaria etsimässä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vähentää uuden markkinointisegmentin markkinointiin sisällyttämisen epävarmuutta tutkimalla sitä. Tutkimuskysymykset asetettiin seuraavanlaisesti: millaisia mielipiteitä suomalaisilla, sekä ...
Aistikokemuksien ja kulttuurierojen hyödyntäminen matkailupalvelujen tarjoamisessa italialaisille matkailijoille
(2021)
Matkailu kansainvälistyy ja Suomeenkin on saapunut viime vuosina yhä enemmän matkailijoita ympäri maailmaa. Myös italialaisten matkailijoiden määrä Suomessa on ollut nousussa aina viime vuoteen asti ennen kuin Covid-19 ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen milleniaaleille: case: Likkojen Lenkki / Tapahtumatuotanto Voltti Oy
(2022)
Työn aihe tuli toimeksiantona Tapahtumatuotanto Voltilta. He halusivat parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta ja houkutella tapahtumaansa lisää milleniaaleja. Työn lopullisena tavoitteena oli löytää ratkaisuja, miten ...
Laukaan Saraakallioiden kalliomaalauskohteen matkailullinen kehittäminen
(2022)
Keski-Suomessa, Laukaassa sijaitseva Saraakallioiden kalliomaalauskohde on laajuudeltaan ja kuvamäärältään Suomen suurin kalliomaalauskohde. Saraakallioille ei ole kuitenkaan tehty juuri lainkaan matkailullista kehittämistyötä. ...
Mikkelin seudun matkailualan toimijoiden yhteistyö
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Mikkelin seudun matkailualan toimijoiden yhteistyö ja
verkostoituminen. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena kyselynä palveluiden
kuluttajille sosiaalisen median väylien kautta. Opinnäytetyössä ...
Why not Jyväskylä?
(2022)
Viime vuosien aikana kotimaanmatkailu on kasvattanut suosiotaan. Kotimaanmatkailun merkitys kuitenkin kasvoi, kun COVID-19-pandemia alkoi levitä vuonna 2020. Kun ulkomaanmatkailu ei ollut enää turvallinen tai mahdollinen ...
GreenStar Hotellin brändi-imago
(2023)
Brändiin voi liittyä niin tuotteet, yritykset, paikat kuin henkilöt. Brändi koostuu monista eri osista kuten tuot-teen tai palvelun ominaisuudet, yrityksen ja asiakkaiden välinen suhde sekä emotionaaliset hyödyt palvelun ...