Haku
Viitteet 1-8 / 8
Sateenkaaria etsimässä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vähentää uuden markkinointisegmentin markkinointiin sisällyttämisen epävarmuutta tutkimalla sitä. Tutkimuskysymykset asetettiin seuraavanlaisesti: millaisia mielipiteitä suomalaisilla, sekä ...
Laukaan Saraakallioiden kalliomaalauskohteen matkailullinen kehittäminen
(2022)
Keski-Suomessa, Laukaassa sijaitseva Saraakallioiden kalliomaalauskohde on laajuudeltaan ja kuvamäärältään Suomen suurin kalliomaalauskohde. Saraakallioille ei ole kuitenkaan tehty juuri lainkaan matkailullista kehittämistyötä. ...
Sisällön suunnittelu markkinoinnin automaatiolle
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistyönä, jossa tutkittiin sisällön suunnittelua ja markkinoinnin automaatiota. Kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa tietoa sisällön suunnittelusta ja markkinoinnin automaatiosta sekä ...
Aloittavan mikroyrityksen digitaalisen markkinoinnin kohdentaminen
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mihin digitaalisen markkinoinnin keinoihin aloittavan mikroyrityksen kannattaisi panostaa. Digitaalisen murroksen myötä perinteiset markkinointikeinot ovat menettäneet tehoaan. Tänä ...
Mikkelin seudun matkailualan toimijoiden yhteistyö
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Mikkelin seudun matkailualan toimijoiden yhteistyö ja
verkostoituminen. Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena kyselynä palveluiden
kuluttajille sosiaalisen median väylien kautta. Opinnäytetyössä ...
Yhteistyökumppanitoiminnan kehittäminen urheiluseurassa: kehittämistutkimus KooKoo Hockey Oy:lle
(2022)
Urheilusponsorointi on ollut vahvassa kasvussa globaalisti jo useiden vuosikymmenten ajan. Viimeisten vuosien aikana se on ottanut merkittävän roolin osana yritysten markkinointistrategiaa myös Suomessa. Urheiluorganisaatiot ...
Jyväskylän palveluliikenteen asiakasmäärien lisääminen
(2023)
Jyväskylän seudun joukkoliikenne antoi opinnäytetyö aiheeksi löytää mahdollinen syy ja keino parantaa palveluliikenteen asiakasmääriä nykyisestä. Sote muutosten jälkeen rahoituksen muuttuessa heikommaksi, on
löydettävä ...
Brändi-imago ja positio Tahkon matkailukeskuksen alueella. Case: Panorama Bar.
(2023)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli tutkia toimeksiantajayrityksen Panorama Bar:in brändi-imagoa ja positiota Tahkon matkailukeskuksen alueella. Tutkimuksen avulla kasvatettiin ymmärrystä brändi-imagon nykytilasta. Toimeksiantajayritys ...