Haku
Viitteet 1-10 / 143
Työnantajamielikuvan vaikutus työntekijäsaatavuuteen : Case Henkilöstöpalveluyritys X
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hotelli-, ravintola-, pitopalvelutoimialan (HoReCa)
työntekijöiden työnantajamielikuvan tilanne henkilöstöpalveluyrityksessä X. Tutkimuksen
avulla pyrittiin selvittämään, kuinka ...
Suomenhevonen osana hyvinvointimatkailua
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajalla Off-Piste Adventures Oy:llä oli tarve saada suomenhevosen asemaa parannettua. Tutkimuksen lähtökohtana oli saada suomenhevosen imagoa parannettua ja hevosmatkailun tunnettuutta lisättyä. ...
Ravintolafutis-tapahtuman järjestäminen ja markkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitkä tekijät vaikuttavat Ravintolafutis-tapahtuman osallistujien määrään. Tavoitteena oli kasvattaa tapahtuman osallistujien määrää verrattuna edellisen vuoden tapahtumaan. ...
Jalkapalloseuran brändi-imago kannattajien kokemana
(2021)
Tutkimuksen toimeksiantajana toimi FC TPS Turku Oy TPS on turkulainen jalkapalloseura, joka on perustettu vuonna 1922. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen on TPS:n brändi-imago ja mistä asioista se koostuu ...
Sosiaalisen median vaikuttajien vaikutus Z-sukupolven brändimielikuvaan
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median vaikuttajien merkitystä Z-sukupolven brändimielikuvaan. Tavoitteena oli selvittää, että miten sosiaalisen median vaikuttajat muuttavat brändimielikuvaa, voiko uusia mielikuvia ...
Jyvässeudun Taksiautot Oy:n brändi-imago asiakkaan näkökulmasta
(2020)
Taksilain muututtua vuonna 2018, kilpailu alalla alkoi. Tämä on johtanut siihen, että taksiyritysten on täytynyt alkaa panostamaan myös brändi-imagoonsa, jotta he erottuisivat kilpailijoista ja liiketoiminta pysyisi ...
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
B2B-sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on oleellinen osa nykypäivän yritysten välistä markkinointia. Se on edullista ja tavoittaa suuren joukon ihmisiä ympäri maailmaa. Kuitenkin huonosti suunniteltuna ja toteutettuna se voi antaa jopa ...
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
The effectiveness of radio marketing in branding – perceptions of SMEs
(2019)
Radio-organisaatiot ja mediatoimistot ovat tutkineet radiota sekä medioita yleisesti, mutta nämä tutkimukset ovat ylenkatsoneet vaikutuksia pieniin- ja keskisuuriin yrityksiin sekä paikallisuuteen. Paikallisesti toimivalle ...