Haku
Viitteet 1-10 / 30
Cocktail catering -palveluiden visuaalinen ilme sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä kuluttajat toivovat cocktail catering -palveluita tarjoavan yrityksen visuaaliselta ilmeeltä ja sisällöltä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Cocktailgate ...
Varaosahinnoittelun kehittäminen
(2021)
Työn tarkoituksena oli kehittää hydraulimoottoreita ja metsäteollisuuden rotaattoreita valmistavalle Black Bruin Oy:lle varaosien hinnoittelua. Toisena tarkoituksena oli saada aikaan kehitysehdotus, jonka avulla myytävien ...
Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana
(2021)
Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten
ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020
aikana kokenut ...
Sisältömarkkinoinnin merkitys verkkosivuston ostopolkujen kehittämisessä
(2023)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli selvittää mihin Stora Enso Metsän uudistetun verkkosivuston kehittämisresurssit tulisi kohdistaa. Työn toimeksiantaja eli Stora Enso Metsä on osa Stora Enso Oyj:n Forest-divisioonaa. Tutkimuksen ...
Generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen videotuotantoyritysten myynnissä
(2023)
Generatiivisen tekoälyn kehitys on ollut nopeaa viimeisen vuoden aikana. Uusia tekoälysovelluksia tulee markkinoille jatkuvasti ja ne ovat entistä kykenevämpiä tuottamaan monipuolista sisältöä ja tehostamaan työntekoa. ...
Kello- ja kultasepän alan ketjun asiakas-tutkimus
(2023)
Tutkimustyön tavoitteena oli kartoittaa kello- ja kultasepän alan ketjumyymälän kanta-asiakkaiden tyytyväisyyttä, sekä heidän ostopäätökseensä vaikuttavia tekijöitä Toimeksiantajan myymälöissä. Verkko-kauppaa sivuttiin ...
HJK:n pääyhteistyökumppanien sponsoroinnin motiivit
(2023)
Sponsoroinnin ammattimainen hyödyntäminen on puutteellista suomalaisyrityksissä. Suomen suosituin ja menestynein jalkapalloseura Helsingin Jalkapalloklubi on asettanut strategiassaan tavoitteeksi olla paras pääkumppani ...
Markkinointisuunnitelma perustettavalle valokuvausalan yritykselle
(2021)
Kirjoittajan tulevaisuudensuunnitelmissa on ollut jo pitkään perustaa oma yritys valokuvaukseen liittyen. Pohjaa yrittäjyydelle on luotu Tiimiakatemian tutkinto-ohjelman kautta sekä jo monen vuoden mittaisen valokuvausharrastuksen ...
Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Onnistunut kaupallinen YouTube-sisältöyhteistyö
(2021)
Opinäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa elementtejä onnistuneen kaupallisen yhteistyön tuottamiseen yrityksen ja YouTube-sisällöntuottajan välillä. Työ toteutettiin toimeksiantona jyväskyläläiselle kelloalan yri-tykselle, ...